یک چهره اصولگرا می‌گوید عدم توفیق اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بخاطر آن است که گذشت نداشتند.

انتقاد حقیقت‌پور از انحصارطلبی و حرکات پشت پرده برخی اصولگراها/نمی‌دانیم احمدی‌نژاد اصولگراست یا نه
به گزارش قدس آنلاین به نقل از اعتماد : یک چهره اصولگرا می‌گوید عدم توفیق اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بخاطر آن است که گذشت نداشتند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اصولگرای مجلس نهم در خصوص وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت:تلاش به سمت وحدت صورت خواهد گرفت اما اظهارنظر در مورد اینکه وحدت حتما صورت می گیرد یا خیر، زود هنگام است و باید پیش برویم تا بتوانیم اظهارنظر کنیم.

وی درخصوص نقش ریش سفیدان این جریان از جمله آیت الله موحدی کرمانی برای ایجاد وحدت و انسجام میان نیروها گفت: آقایان پشت پرده اصولگرایی که افراد تعیین کننده ای هم هستند برخی مسایل را پخت و پز می کنند و خروجی اش را آقای موحدی کرمانی اعلام می کنند. این افراد پشت صحنه، باید انحصار طلبی را کنار بگذارند و بر پایه وزن شخصیت های اصولگرا برای آنها نقش قائل شوند تا بتوان در جریان اصولگرایی به وحدت رسید.

حقیقت پور نماینده اصولگرای مجلس نهم تاکید کرد: آنها که ایشان(آیت الله موحدی کرمانی) را پخت و پز می کنند، اگر این کار را کردند می توانند اصولگرایان را دور یک میز جمع کنند در غیر اینصورت همانطوری که مرحوم مهدوی کنی در انتخابات ریاست جمهوری قبلی هم نتوانست این وحدت را ایجاد کند دیگران هم نمی توانند.

وی با اشاره به عدم وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری 92 دوستان نزدیک مرحوم مهدوی کنی و کسانیکه در حال حاضر نیز جزو شخصیت های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران هستند نتوانستند با همدیگر وفاق کنند و حرف ایشان را قبول کنند و تا آخر پای حرفشان ماندند و آن نتیجه (پیروزی آقای روحانی در انتخابات 92) اتفاق افتاد.

حقیقت پور از تلاش اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات 96 گفت و تصریح کرد: اصولگرایان تلاش خواهند کرد تا به یک وفاقی برسند. البته در سنوات گذشته توفیق نداشتند خصوصا در بحث ریاست جمهوری این وفاق حاصل نشد چرا که گذشت نداشتیم.

وی تاکید کرد: منافع شخصی را باید فدای منافع آرمانی مان کنیم و خودمان کنار بایستیم. باید موانع اصلی عدم تحقق وحدت را کنار بگذاریم. معمولا یکسری آدم های سنتی پای کار می آیند و می گویند ما وسط هستیم وهمه بیایند و با ما تلفیق و الحاق شوند که این رویه به هیچ وجه جواب نمی دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم در خصوص برخی اظهارنظرها درباره گزینه های اصولگرایان در انتخابات 96، اظهارداشت: این نظرات گمانه زنی های اولیه است و باید به یک مسیر منطقی هدایت شود که یک خروجی واحد و منطقی را داشته باشند. این نظر ها شخصی است و نظر جریان اصولگرایی نیست. فعلا زود است که بگوییم جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از چه کسی حمایت می کند.

وی در خصوص حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد خاطرنشان کرد: ما نمی دانیم آقای احمدی نژاد اصولگراست. ابتدا آقای احمدی نژاد باید عنوان کند اصولگراست آنوقت تصمیم می گیریم که از ایشان حمایت کنیم یا خیر.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.