مراسم تودیع و معارفه سردار میرفیضی و سرهنگ جاویدان امروز در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان گلستان با حضور سردار مومنی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور و استاندار گلستان و اعضای شورای تامین استان و فرماندهان ارتش و سپاه برگزار گردید.

فرمانده جدید نیروی انتظامی در گلستان انتخاب شد

سردار اسکندر مومنی  اظهار داشت:همواره امنیت و آسایش امروز ما مرهون فداکاری های دیروز ایثارگران بوده است .

وی ضمن بیان اینکه استان گلستان جایگاه ویژه ای در کشور دارد در حوزه امنیت نیز شرایط مطلوب و خوبی داردافزود:رویکرد نیروی انتظامی  رویکرد اجتماعی ومردم محوری است امنیت محصولی اجتماعی وتولید و فراورده های اجتماعی می باشد و امنیت حاصل  مشارکت مردم و هماهنگی و همراهی  همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور و نیروی انتظامی به‌ تنهایی مسئول امنیت نیست بلکه نیازمند همراهی و همکاری مردم و دستگاه‌ها است.

سردار مومنی  در باره اهمیت امنیت خاطر نشان کرد: امنیت یک بخش و صنعت و پیشرفت نیست بلکه یک فضا است که در آن پیشرفت و توسعه پیدا می شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اولویت‌های ماموریتی سال ۹۵ در نیروی انتظامی اظهار داشت : ماموریتهای ما در سال۹۵ شامل مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقابله با سرقت و جرائم عمده و خشن، امنیت اجتماعی و اخلاقی، مقابله با مواد مخدر در بخش‌های ورود، توزیع، عرضه، پیشگیری و درمان و کاهش تصادفات جاده‌ای می باشد.

وی سپس افزود:باید توان حرفه ای خود را افزایش بدهیم و در یک دهه گذشته تعداد شهرها در کشور به ۴۰۰ شهرستان رسیده و نیاز کشور به نیروی انسانی افزایش یافته اما باید با افزایش توان دورنی این نقصان را جبران کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: توان آموزشی در نیروی انتظامی کشور ارتقا پیدا می‌کند و نحوه برخورد با مردم از دیگر اولویت‌های اساسی ما است و مهارت‌افزایی و ارتقای اخلاق‌مداری از اولویت‌های ما در قرارگاه آموزشی است.

سردار مومنی  ضمن تاکید به این نکته که باید ظرفیتهای حرفه ای پلیس افزایش یابد افزود:سال ۹۵ و۹۶ موضوع ارتقای توان آموزشی در اولویت اصلی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت نیز مانند سلامتی برای جامعه ضروری است گفت: توسعه کشور با امنیت به دست می‌آید و حضور مردم و هماهنگی دستگاه‌ها در آن مؤثر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.