قدس آنلاین- تبریز: مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: برای رفاه حال شهروندان اولین اورژانس سیار در تفرجگاه عباس میرزا تبریز راه‌اندازی شد.

نخستین اورژانس سیار در تبریز راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین- تبریز، مسعود حسن‌نژاد اظهار داشت: تفرجگاه عباس میرزا به عنوان شهرک اسکان موقت و به صورت دو منظوره طراحی و احداث شده و امکانات ویژه‌ای از جمله سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه با سازه‌های سبک، بازیکده کودکان و پد هلی‌کوپتر در این محل احداث شده است که در مواقع عادی نیز با استقبال گسترده عموم شهروندان و میهمانان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس و برای رفاه حال شهروندان و امدادرسانی به موقع به مصدومان و حادثه دیدگان، اولین اورژانس سیار با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در این تفرجگاه راه‌اندازی شد.

مدیر بحران شهرداری تبریز با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مدیریت بحران شهرداری تبریز، طراحی و احداث پارک‌های دو منظوره در نقاط مختلف شهر است و بر این اساس تاکنون تعداد 28 مورد پارک به صورت دو منظوره در سطح شهر احداث شده، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک در تمام این پارک‌ها اورژانس سیار راه‌اندازی شده و در اختیار شهروندان عزیز قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.