مراسم جزء خوانی قرآن کریم و شبهای نورانی در صحن اصلی مصلای امام خمینی(ره) همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هر شب از ساعت ۱۹ لغایت ۲۳ برگزار می شود.

برنامه امشب و فردا شب مراسم شبهای نورانی در مصلای امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مصلی امام خمینی(ره) مراسم جزء خوانی قرآن کریم و شبهای نورانی در صحن اصلی مصلای امام خمینی(ره) همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هر شب از ساعت 19 لغایت 23 برگزار می شود.
بر اساس این گزارش امروز پنج‌شنبه27/3/95 مصادف با دهم ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم توسط آقایان اساتید عباس امام جمعه و محمد رضا پورزرگری از قاریان برتر کشوری از ساعت 19 آغاز می شود. در ادامه مراسم، کرسی تلاوت اذان‌گاهی با حضور محمد حسین فردی از قاریان ممتاز انجام می شود. لازم به ذکر است این برنامه ها به طور مستقیم از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.
همچنین مراسم شبهای نورانی مصلی از ساعت 22 با تلاوت آقای امیر علی یادگای قاری نوجوان و برتر کشوری و عادل الباز از کشور مصر برگزار می شود. پایان مراسم امشب، دعاخوانی توسط یکی از مناجات خوانان برگزار می شود.
همچنین فردا جمعه 28/3/95 مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم توسط آقایان اساتید عباس امام جمعه و مهدی عادلی از قاریان برتر کشوری از ساعت 19 آغاز می شود. در ادامه مراسم، کرسی تلاوت اذان‌گاهی با حضور سعید پرویزی از قاریان ممتاز انجام می شود.
همچنین مراسم شبهای نورانی مصلی از ساعت 22 با تلاوت آقای مهدی صادقی از قاریان برتر کشوری و محمود عبدالباسط از کشور مصر برگزار می شود. پایان مراسم دعاخوانی توسط یکی از مناجات خوانان برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.