نماینده مردم مشهد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اساسی‌ترین اقدام برای بهبود وضعیت اقتصادی است، گفت: مهمترین اولویت مجلس دهم، فرهنگ و اقتصاد است و ما بر همین اساس عمل خواهیم کرد.

مهمترین اولویت مجلس، فرهنگ و اقتصاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد با بیان اینکه وضعیت معیشتی و اقتصادی در معضلات فرهنگی موثر است، گفت: انتظار مردم از دولت، توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی آنهاست و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نه تنها کمکی به رفع مشکلات معیشتی مردم نمی‌کند بلکه نگرانی‌های مردم نسبت به آینده کشور را بیش از پیش می‌کند.

وی با بیان اینکه مهمترین بحث در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، بیکاری جوانان است، تاکید کرد: اگر قرار باشد چرایی و مهمترین دلیل وضعیت بیکاری جوانان را مورد مطالعه قرار دهیم باید بگویم که وضعیت اسفبار تولید موجب افزایش بیکاری شده است؛ دولت محترم اگر برای رفع نگرانی‌های موجود در حوزه بیکاری جوانان مصمم است باید فورا اقدامات جدی در حوزه حمایت از تولید ملی داشته باشد.

نماینده مردم مشهد در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اساسی‌ترین اقدام برای  بهبود وضعیت اقتصادی است، خاطر نشان کرد: دولت و مجلس باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه جدی و لازم داشته باشند و با هماهنگی کامل زمینه را برای رفع مشکلات اقتصادی فراهم کنند؛ به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس با گرایش‌‌های مختلفی که دارند برای کمک به دولت برای رفع مشکلات اقتصادی آمادگی کامل دارند اما این آمادگی باید مورد توجه دولت باشد.

پژمان‌فر در پایان گفت: به نظر ما، مهمترین اولویت مجلس دهم، فرهنگ و اقتصاد است و ما بر همین اساس عمل خواهیم کرد چرا که این حق مردم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.