نماینده مردم اسلام‌آباد غرب با اشاره به تشکیل فراکسیون گمرک در مجلس، یکی از اساسی‌ترین کارکردهای این فراکسیون را مقابله با ورود غیرقانونی کالا از مبادی رسمی به کشور عنوان کرد.

گمرک، فراکسیون‌دار می‌شود / فراکسیون دانشگاهیان در آینده‌ای نزدیک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حشمت‌الله فلاحت پیشه  نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس دهم با اشاره به تشکیل فراکسیون گمرک اظهار کرد: این فراکسیون از نمایندگانی با تخصصهای لازم در این زمینه‌، تشکیل شده است.

وی درباره چرایی شکل‌گیری فراکسیون گمرک گفت: شرایط جدید واردات و صادرات بین‌المللی، شرایط پسابرجام و نقشی که گمرکات پس از اصلاح اصل 44 قانون اساسی پیدا کرده‌اند، از دلایل شکل‌گیری این فراکسیون است.

فاحت‌پیشه افزود: یکی از اساسی‌ترین کارکردهای فراکسیون گمرک  مقابله با آفت اسکله‌های باز و  ورود غیرقانونی کالا از مبادی رسمی به کشور است.

سخنگوی فراکسیون گمرک با اشاره به اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون گمرک بیان کرد: در این  فراکسیون سید کاظم دل‌خوش اباتری به عنوان رئیس، سید ناصر موسوی لارگانی نایب‌رئیس اول، اسدالله عباسی نایب‌رئیس دوم، سید مصطفی ذوالقدر منشی اول، بنده سخنگو و محمود شکری به عنوان منشی دوم انتخاب شد‌ه‌اند.

وی همچنین از تشکیل فراکسیون دانشگاهیان در مجلس دهم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.