نماینده مردم رباط کریم در مجلس بابیان اینکه حتی پزشک هم به خاطر داشتن تخصص اجازه دریافت حقوق نجومی ندارد، گفت:رئیس جمهور برای قطع و بازگشت این حقوق ها به بیت المال تشکیل جلسه فوری دهد.

رئیس‌جمهور برای قطع حقوق‌های نجومی حرکت انقلابی کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پارس نیوز، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی با بیان اینکه حداکثر حقوق یک مدیر نباید بیش از 10 برابر کارمندان آن اداره باشد، اظهارداشت:رئیس جمهور برای قطع و بازگشت این حقوق‌ها به بیت المال تشکیل جلسه فوری دهد و با برخوردی انقلابی برای همیشه این مسائل را ریشه‌کن کند.

وی افزود: درآمد بالای یک ارگان بدین معنی نیست که یک مدیر اجازه داشته باشد با کمال پررویی و انحصارطلبی ماهانه تا 700میلیون حقوق دریافت کند و این در حالیست که افرادی به نان شب خود محتاج‌اند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دریافت این نوع حقوق‌ها ظلم به بیت‌المال و مردم است و هرکسی که می‌شنود و سکوت می‌کند خیانت کرده است.

نوروزی با تاکید بر اینکه حقوق‌های بالا نوعی تفرعن است، گفت:حتی پزشک هم حق ندارد ماهی 500 میلیون حقوق بگیرد و بگوید من بخاطر تخصصی که دارم این حقوق را دریافت می‌کنم.

نوروزی با تاکید بر جلوگیری از دریافت چنین حقوق‌هایی در تمام قوا خاطرنشان کرد: همین مسائل تورم‌زا است و آنارشیزم اقتصادی ایجاد کرده است و اگر جلوی آن گرفته نشود مشکلات اقتصادی را بیش از پیش خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.