قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه رفع موانع تولید در محل واحدهای تولیدی، گفت: مصوبات این جلسه در حکم دستورالعمل بوده و برای همه دستگاه‌های اجرایی استان لازم‌‌الاجراست.

استمرار تلاش جهادی برای حل مشکلات بخش صنعت و تولید

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در ادامه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان و بررسی مسایل و مشکلات آنها، امروز از شهرک صنعتی تبریز 4 در جنوب غربی این شهر بازدید کرد.


وی در این برنامه کاری، ضمن بازدید از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی تبریز 4، در نشستی با حضور مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات عمومی این شهرک و تعدادی از واحدهای مستقر در آن را بررسی کرد.

جبارزاده گفت: هدف از این بازدیدها این است که از نزدیک با مسائل و مشکلات تولیدکنندگان آشنا شویم که قطعا در راستای افزایش تولید و اشتغال موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه رفع موانع تولید در محل واحدهای تولیدی، گفت: مصوبات این جلسه در حکم دستورالعمل بوده و برای همه دستگاه‌های اجرایی استان لازم‌ الاجراست.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف اولیه ایجاد شهرک صنعتی تبریز 4 گفت: ایجاد این شهرک در سال 1382 برای استقرار صنایع پیشرفته به تصویب رسید، اما متاسفانه در دولت گذشته از مسیر اصلی خود منحرف شد و صنایع متنوعی در آن مستقر شدند.

وی با بیان این که از واحدهای مستقر در این شهرک حمایت می‌کنیم، افزود: نگاه ما بعد از این برای استقرار صنایع پاک و پیشرفته در این شهرک خواهد بود.

جبارزاده با بیان این که خوشبختانه واحدهای مستقر در شهرک تبریز 4 فعال هستند، افزود: امروز تولیدکنندگان استان احساس می‌کنند که مدیران اجرایی در کنار آنها هستند و برای حل مشکلات آنها تلاش می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات عمومی این شهرک و واحدهای مستقر در آن، ابراز امیدواری کرد که با تدبیر و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی این مشکلات هرچه سریع‌تر حل شود.

وی همچنین از همراهی خبرنگاران رسانه‌ها و صدا و سیما در پیشبرد برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان قدردانی کرد.

شایان ذکر است شرکت ارتباطات پویای ژرف‌نگر (تولیدکننده تجهیزات شبکه‌های مخابراتی و کامپیوتری با سرمایه‌گذاری 170 میلیارد ریالی و اشتغال 40 نفر)، شرکت تعاونی شمس جامه (تولیدکننده پوشاک زنانه با سرمایه‌گذاری 700 میلیون ریالی و اشتغال 55 نفر) و شرکت آرمان گلدشت (تولیدکننده انواع مواد غذایی با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریالی و اشتغال 200 نفر) واحدهایی بودند که استاندار آذربایجان شرقی از آنها بازدید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.