قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به حقوق‌های نجومی مدیران، گفت: در روزهای آتی با طرح سئوال از وزیران اقتصادی، آقایان را در خصوص تقابل این پرداختی‌ها با اهداف اقتصادمقاومتی به چالش می‌کشیم.

گزارش واقعی از شرایط اقتصادی به دولت داده نمی‌شود/ با طرح سئوال از وزیران، آقایان را به چالش می‌کشیم
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، احمد علیرضابیگی با تاکید بر اینکه سخنان رئیس جمهور در این دیدار با گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت تفاوت آشکاری داشت، اظهار داشت: رئیس جمهور فارغ از مشکلات مدیران اجرایی است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در گزارش خود گفتند قیمت برخی از اجناس به یک دهم کاهش یافته است، باید از ایشان بپرسیم این کالاها چیستند؟

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی ناموفق بوده است، اضافه کرد: دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی برای اداره کشور بایستی روی درآمدهای غیرنفتی تمرکز می‌کرد و به ناچار چون نتوانسته میزان صادرات غیر نفتی را افزایش دهد صرفا به افزایش درآمدهای مالیاتی روی آورده که به عامل بازدارنده در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.

علیرضابیگی با تاکید بر اینکه با اجرای برجام نیز نسبت به دوران تحریم صادرات غیر نفتی نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش داشته است، گفت: از طرف دیگر وزارت اقتصاد و دارایی نیز نتوانسته منابع جدید مالیاتی شناسایی کند و فشار خود را بر منابع قبلی‌اش افزایش داده است.

وی اضافه کرد: افزایش مالیات صنایع کوچک باعث تعطیلی این واحدها، افزایش بی‌کاری، کاهش صادرات و افزایش واردات شده که در تضاد با اهداف اقتصاد مقاومتی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شرایط فعلی اقتصادی وقتی مردم با حقوق‌های نجومی مدیران نیز مواجه می‌شوند جامعه دچار التهاب می‌گردد، گفت: در روزهای آتی با طرح سئوال از وزیران اقتصادی، آقایان را در خصوص تقابل این پرداختی‌ها با اهداف اقتصاد مقاومتی به چالش می‌کشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.