نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو تأکید کرد که نخست‌وزیر کنونی اسرائیل به پایان دوره خود نزدیک شده است.

 شمارش معکوس برای پایان دوره نتانیاهو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی این رژیم اعلام کرد تلاش می‌کند تا به هر وسیله ممکن، کابینه نتانیاهو سرنگون شود.

ایهود باراک  یک روز پس از اینکه در کنفرانس امنیتی سالانه رژیم صهیونیستی در هرتزیلیا با صراحت سرنگونی کابینه نتانیاهو را خواستار شد، بار دیگر به جنگ لفظی علیه دولت نتانیاهو ادامه داد.

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی که در گذشته بالاترین سمتهای این رژیم از جمله نخست وزیری و وزارت جنگ را در کارنامه خود دارد در مصاحبه با کانال 2 تلویزیون اسرائیل تصریح کرد قصد بازگشت به انتخابات برای نخست وزیری را ندارد ولی تلاش خواهد کرد به دوره حکومت نتانیاهو پایان دهد.

باراک با اشاره به انتخابات سال 1999 رژیم صهیونیستی گفت: «من تنها کسی هستم که توانست نتانیاهو را در انتخابات شکست دهد. نتانیاهو اکنون ترسیده و شمارش معکوس پایان دوره وی آغاز شده است. او دیگر هیچ جاذبه‌ای ندارد. زمان جایگزینی فرارسیده است. نتانیاهو یک بازنده است».

این مقام ارشد اسرائیلی همچنین درباره درخواست اخیر خود برای حمایت عمومی از براندازی کابینه نتانیاهو تأکید کرد: «این اعتراض، یک اعتراض عمومی مشروع است. شرایط از یک سال پیش رو به وخامت بوده است یعنی زمانی که برای اولین بار همه کابینه راستگرا شدند و راهی را پیش گرفته‌اند که آینده اسرائیل را به خطر می‌اندازد».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.