وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد کشور تحت پوشش پزشک خانواده است، گفت: البته این طرح ناقص است و نیاز به تکمیل دارد، زیرا مشکلات عمده ما در بحث پزشک خانواده با بیمه‌ها است که اگر برطرف شود تاثیر مثبت آن در حاشیه نشینی است.

۶۰ درصد کشور تحت پوشش پزشک خانواده؛ اما ناقص/ با بیمه‌ها مشکل داریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سیدحسن هاشمی - وزیر بهداشت صبح امروز در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اگر حلقه‌های پزشک خانواده کامل شود هدف اصلی ما که نظام ارجاع است، شکل خواهد گرفت.
وزیر بهداشت در این باره افزود: یکی از مشکلات عمده ما در بحث پزشک خانواده با بیمه‌هاست که اگر بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم، پزشک خانواده می‌تواند در کل کشور به شکل مطلوبی گسترش پیدا کند که بخش عمده تاثیر آن در بخش حاشیه نشینی بوده است.
هاشمی همچنین خاطرنشان کرد: پزشک خانواده در کشور ما حلقه‌های مفقوده ای دارد که اگر این حلقه‌ها کامل شود هدف اصلی ما که کامل شدن نظام ارجاع است، حاصل خواهد شد.
به گزارش وزارت بهداشت - هاشمی که امروز برای ارائه گزارش به صحن علنی مجلس رفته بود درباره روند پزشک خانواده در کشور عنوان کرد: در حال حاضر 60 درصد کشور تحت پوشش پزشک خانواده قرار دارد. البته این طرح هنوز ناقص است و نیاز به تکمیل دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.