دبیرکل «عصائب اهل الحق» با اعلام اینکه راه‌های سیاسی به تنهایی برای حل بحران بحرین کافی نیست، بر آمادگی مقاومت عراق در حمایت از ملت بحرین برای مقابله با آل خلیفه تاکید کرد.

در صورت عبور آل‎خلیفه از خط قرمز، از ملت بحرین حمایت می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «قیس الخزعلی» دبیرکل گروه مقاومت «عصائب اهل الحق» اعلام کرد که اگر آل خلیفه از خط قرمز عبور کند، این گروه آماده است تا از ملت بحرین در مبارزه با آل خلیفه حمایت کند. به گزارش پایگاه خبری مرآه البحرین، الخزعلی با تاکید بر اینکه گزینه های سیاسی به تنهایی پاسخگوی حل سیاسی بحران بحرین نیست، گفت: تجربه ما در عراق نشان می دهد که روش های سیاسی و دیپلماتیک به تنهایی برای تحقق نتیجه مطلوب کافی نیست و باید در کنار آن گزینه مقاومت باشد. وی افزود: نگاه ما از ابتدا درباره تحولات بحرین اینگونه بود. گزینه ما این است و تا جایی که می توانیم از آن حمایت می کنیم.
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق بر آمادگی گروه مقاومت از ملت بحرین و شیعیان شرق عربستان تاکید کرد و گفت: بخش اعظمی از گروه های مقاومت معتقدند که وظیفه دوم آنها در کنار الحشد الشعبی، کمک به بحرینی ها و حمایت از اهالی الاحساء و قطیف در شرق عربستان در صورت عبور حکام بحرینی و سعودی از خط قرمز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.