نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تا انسان‌ها به درجه تقوی نرسیده‌اند نباید وارد سیاست‌ شوند، گفت: عده‌ای در مجلس به روی ما لبخند و از پشت خنجر زدند.

عده‌ای در انتخابات کمیسیون‌ها از پشت به ما خنجر زدند/دولت باید بعضی وزرا را عوض کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده مردم تهران در مجلس دهم دوشنبه شب (31 خرداد) در هفتمین کنگره و مجمع عمومی جمعیت مستقل ایران اسلامی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و لزوم تقوی در این ماه گفت: بسیار اخلاق اسلامی و سیاست را تنها شعار می‌دهند تا ما انسان‌ها به درجه تقوی نرسیده‌ایم نباید به عرصه سیاست وارد شویم.  وی با اشاره به این که عده‌ای به روی ما لبخند می‌زنند و از پشت خنجر اظهار کرد: در انتخابات کمیسیون‌ها کاملا این مسئله را شاهد بودیم. افرادی در عرصه سیاست مغازه 2 نبش باز می‌کنند و این از نبود تقوی است. 
دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان این که در سه سال دولت یازدهم آن طور که باید برای احزاب کار نشد، خاطر نشان کرد: اگر همت ما نبود خانه احزاب شکل‌ نمی‌گرفت قانونی که در مجلس نهم درباره احزاب تصویب شد به نفع احزاب نیست و باید تغییر کند.  کواکبیان افزود: آئین‌نامه‌های بی‌ربط وزارت کشور در هیچ کجای قانون نیست در استان‌ها نمایندگان احزاب نیز باید مجوز بگیرند و حتی نمایندگان احزاب در شهرستان‌ها نیز موظف به گرفتن مجوز شده‌اند که این مسئله باید تغییر کند.  دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان این که قانون انتخابات را حتماً اصلاح می‌کنیم خاطر نشان کرد: ما باید عدم صلاحیت را احراز کنیم. قانون باید شفاف باشد. 
کواکبیان با اشاره به سال آخر دولت تدبیر و امید اظهار کرد: احزاب، مطبوعات و بیش از همه دولت باید مانع از بازگشت پوپولیسم شوند. دولت باید بعضی وزرا را عوض کند تا به مردم بگوییم این دولت می‌تواند و تلاش می‌کند.  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هر کس برخلاف رویه حقوق می‌گیرد باید با او برخورد شود، گفت: انتشار این فیش‌ها نباید برای فراموش کردن مسئله امیرمنصور آریا یا بابک زنجانی باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.