قدس آنلاین: معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره هدایای مردمی‌ای که در صندوق‌های صدقات انداخته می‌شود، گفت: در سال گذشته در این بخش مبلغ ۲۰ میلیارد تومان توسط مردم به صندوق‌های استان انداخته شد که این رقم مربوط به صندوق‌هایی است که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شمارش می‌شود.

مبلغ ۲۰ میلیارد تومان توسط مردم به صندوق‌های صدقات خراسان رضوی انداخته شد

سلمان دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده و متنوعی در حوزه مشارکت‌های مردمی دنبال می‌شود که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اطعام خانواده‌های تحت پوشش در قالب سفره‌های افطار و توزیع سبد غذایی که با همت خیران نیک اندیش اجرا می‌شود اشاره کرد.
وی افزود: در این ماه مبارک پیگیر بحث جذب حامی برای 14 هزار نفر یتیم خراسان رضوی (4 هزار نفر مشهد و 10 هزار نفر شهرستان‌های استان) هستیم و امیدواریم با توجه به هدفگذاری‌ای که داریم در بحث جذب حامیان آمار قابل توجهی داشته باشیم.
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه‌های این حوزه در بیش از 40 طرح اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: عمده طرح‌ها در بحث اکرام ایتام است و 60 هزار حامی کشور به 14 هزار یتیم استان یاری می‌رسانند و این حامیان در نیات خود اعلام کردند که کمک‌های اهدائی‌شان به ایتام خراسان رضوی برسد و حامیان سالانه 20 میلیارد تومان در بحث حمایت از ایتام کمک می‌کنند.
دانشور درباره هدایای مردمی‌ای که در صندوق‌های صدقات انداخته می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته در این بخش مبلغ 20 میلیارد تومان توسط مردم به صندوق‌های استان انداخته شد که این رقم مربوط به صندوق‌هایی است که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شمارش می‌شود و 1500 صندوق مساجد خراسان رضوی (700 صندوق مشهد و 800 صندوق شهرستان‌های استان) هم با نظارت این مجموعه توسط اعضای هیئت امناء مساجد شمارش شده و وجوه آن تقدیم نیازمندان محله می‌شود.
وی تاکید کرد: ماه رمضان ماه بهار دلها است و آمار کمک‌های مردمی در این ماه مبارک تفاوت زیادی با سایر ایام سال دارد و بالای 25 درصد کمک‌های سالانه مردم خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان بوده است.
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: مردم تا این لحظه استقبال خوبی از سرفصل‌های مختلف این مجموعه در ماه مبارک رمضان داشتند و با توجه به استقبال پرشور مردمی‌ای که بوده پیش‌بینی می‌شود که هدایای مردمی در ماه مبارک رمضان امسال افزایشی دو برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.