رحمانی‌فضلی از ارائه گزارش ماهانه عملکرد اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: ایشان از ما خواسته‌اند ماهانه این گزارش را تقدیم کنیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد.

دولت ماهانه درباره "اقتصاد مقاومتی" به رهبر معظم انقلاب گزارش می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نشست مشترک 3 تن از استانداران سراسر کشور با رئیس کل بانک مرکزی و برخی مدیران بانکی کشور، با بیان اینکه شرایط کشور اقتضا می‌کند که در حوزه اقتصادی جهش داشته باشیم، گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب حرکت در مسیر کنونی نیست، بلکه توجه و عمل به جهش‌هایی است که باید انجام شود و این نیازمند جسارت، قدرت تصمیم‌گیری، تدبیر و قدرت عمل در انجام ریسک است. 
وی با بیان اینکه ما متوجه مشکلات بانک‌های کشور هستیم، گفت: اقتصاد مقاومتی نباید روی کاغذ بماند؛ رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر این مسئله دارند و در همین مدت اخیر 3 بار جلسه در این زمینه با ما داشته‌اند و تاکید ایشان نیز این بود که این حرف‌ها روی کاغذ نماند.
رحمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از ما خواسته‌اند که ماهانه در زمینه تحقق اقتصادی مقاومتی به ایشان گزارش دهیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد، چرا که معتقدیم اقتصاد مقاومتی آزمایش بزرگی است و باید با موفقیت این مسیر را پشت سر بگذاریم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.