قدس آنلاین- تبریز: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:توسعه شهری به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند مشارکت همه جانبه دستگاهای ذیربط تبریز است که دراین راستا آموزش و پرورش مکلف به همکاری با شهرداران مناطق شهرداری تبریز می شوند.

 نواحی پنج‌گانه آموزش‌و پرورش، مکلف به همکاری با شهرداری‌های مناطق تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جعفر پاشایی در جلسه ای که با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به منظور بررسی نحوه فعالیت مدارس غیرانتفاعی برگزار شد، خاطرنشان کرد: همکاری های دو طرفه می تواند مهمترین گام جهت توسعه شهری و حذف معضلاتی همچون بار ترافیکی شهر سطح شهر تبریز باشد.

وی با اشاره به توجه و حساسیت بیشتر آموزش و پرورش هنگام صدور مجوز و پروانه فعالیت مدارس غیر انتفاعی بدون پارکینگ اظهار داشت: تاسیس مدارس غیر انتفاعی در خیابان های پر تردد تبریز باعث تشدید بار ترافیکی می شود که همکاری همه جانبه و بدون اعمال سلیقه با شهرداری می تواند از بروز چنین مشکلاتی جلو گیری کند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  ادامه داد:حذف تابلو هایی که جلوه شهر را مخدوش یکی دیگر از موارد همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تبریز بر شمرد.

پاشایی همچنین با تشکر از عملکرد شهرداری تبریز ، تملک مدارس فیوضات و شیخ عطار نقطه عطف همکاری با شهرداری عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش ضمن تسریع روند تملک این دو مدرسه برای آزاد سازی فضای موزه قاجار عملیات انتقال یک هزار و 700 دانش آموز به مدارس دیگر در مدت زمان کوتاه را آغاز کرد.  

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به تنهایی قادر انجام وظایف خود در ابعاد مختلف نیست گفت: ضرورت دارد دستگاه های اجرایی شهر تبریز و مشارکت مردمی در این خصوص آموزش و پرورش را یاری نماید

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  اعلام کرد: در حال حاضر  700 هزار دانش آموز در پنچ هزار و 500 مدرسه  آذربایجان شرقی با فعالیت 5 هزار نیروی انسانی ، در حال تحصیل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.