عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه باید از سیاست‌زده شدن کمیسیون‌های تخصصی مجلس جلوگیری کرد، گفت: هیچ مهندسی در انتخاب رئیس کمیسیون آموزش مجلس صورت نگرفته و اعضای کمیسیون در رأی خود مستقل هستند.

هیچ مهندسی در انتخاب رئیس کمیسیون آموزش مجلس صورت نگرفته/ اعضای کمیسیون در رأی خود مستقل هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اظهارات محمدرضا عارف در مورد مهندسی صورت‌گرفته در انتخاب رئیس کمیسیون آموزش مجلس، گفت: اعضای کمیسیون آموزش مجلس در رأی خود مستقل هستند و هیچ مهندسی در این ارتباط صورت نگرفته است.

وی افزود: فضای حاکم بر کمیسیون آموزش، فضایی شفاف و همدلی و همه اعضا در این فضا به دنبال انجام و پیشبرد کار تخصصی خود هستند.

عضوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: نباید اجازه داد کمیسیون‌های تخصصی مجلس و از جمله کمیسیون آموزش وارد مسائل سیاسی شده و سیاست‌زده شوند. کمیسیون تخصصی باید کار تخصصی انجام دهد و باید اجازه داد کارها در کمیسیون‌ها به صورت تخصصی به پیش رود و کارهای زمین‌مانده بسیاری که وجود دارد با همدلی اعضای کمیسیون‌ به پیش رود.

محمدرضا عارف در جمع اعضای شورای مرکزی بنیاد باران عنوان کرده که در انتخابات رئیس کمیسیون آموزش مجلس مهندسی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.