قدس آنلاین- لرستان: با توجه به اینکه دو رویداد مهم در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد، نیاز است در هفته دولت نمایشگاهی از دستاوردهای استان به نمایش گذاشته شود.

احساس خلأ جدی در بحث اطلاع‌رسانی خدمات دولت

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: باید در هفته دولت در راستای اطلاع‌رسانی خدمات دولت از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود.

سید سعید شاهرخی اظهار داشت: نیاز است از طریق رسانه‌ها ظرفیت‌های استان به معنای واقعی در همه ابعاد نمایش داده شود و قطعاً این مهم به رشد و توسعه استان کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در همایش فرهنگی از مفاخر بزرگ استان تجلیل خواهد شد، افزود: در بحث اطلاع‌رسانی خدمات دولت خلأ جدی احساس می‌شود؛ مجموعه کارگزاران دولت باید ارتباط قوی در شأن این خدمات با رسانه‌ها داشته باشند و نیاز است پیوند نزدیکتری بین رسانه‌ها و دستگاه‌های دولتی ایجاد شود.

شاهرخی با بیان اینکه مدیر سازمان و روابط عمومی باید در خدمت مردم باشند، یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید پل ارتباطی بین مردم، مسئولین و دستگاه‌های اجرایی باشند.

وی با بیان اینکه سایت‌های دستگاه‌های اجرایی مختلف باید فعال شوند،تاکید کرد:باید از همه ظرفیت‌های ممکن برای بیان خدمات دولت تدبیر و امید به مردم استفاده شود.

شاهرخی با تأکید بر اینکه در بحث تبلیغات محیطی دستگاه‌هایی نظیر امور آب، شهرداری و... به صورت ثابت در محله‌ها، خدمات خود را برای مردم به نمایش گذارند، تصریح کرد: درست است که دولت با تنگناهای مالی مواجه است اما این دلیل نمی‌شود که کار انجام نشود.

وی با تاکید براینکه روابط عمومی جایگاه بسیار بااهمیتی است و دستگاه‌ها باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند، ادامه داد: باید این مهم به دست اهلش  سپرده شود و مورد حساسیت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

شاهرخی گفت: موفقیت در امر رسانه بدون توجه به روابط عمومی میسر نخواهد شد چراکه روابط عمومی کاری فنی و تخصصی است.

وی با تأکید بر اینکه نباید گسستی بین مطبوعات و دستگاه‌های دولتی وجود داشته باشد، افزود: نیاز است افراد تأثیرگذار در رفع مسائل و مشکلات مطبوعات و جرائد جلسه اختصاصی برگزار کنند تا این موارد مورد بررسی قرار گیرند.

شاهرخی گفت: با وجود همه مشکلات مالی که دستگاه‌های اجرایی دارند اما باید هزینه کنند چراکه اطلاع‌رسانی یک اصل است و موفقیت ما در گرو اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌هاست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه فضای مجازی نیز می‌تواند فرصت یا تهدید باشد، یادآور شد: باید از این فرصت استفاده و تهدید را نیز به فرصت تبدیل کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.