قدس آنلاین -اراک : محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رویکرد مجلس دهم کمک به رشد اقتصادی و خروج از رکود با تاکید بر رونق کسب و کار و حمایت از تولید ملی است، اظهار کرد: کمک به بهبود فضای کسب و کار از مهمترین عوامل ایجاد رونق اقتصادی است.

کمک به بهبود فضای کسب و کار از مهمترین عوامل ایجاد رونق اقتصادی است

محمدرضا منصوری در همایش گرامیداشت روز اصناف که با حضور جمعی از اصناف و اعضای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ساوه برگزار شد، افزود: تشکیل فراکسیون اصناف یک اقدام و عمل جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده و عاملی برای ایجاد تعامل بیشتر بین قوای مقننه و مجریه با اصناف خواهد بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس دهم در ادامه رشد ۲۰ درصدی تورم در گذشته را عاملی برای رکود در کشور دانست و تصریح کرد: در ۱۵ سال گذشته قیمت دلار تثبیت شده بود و این در حالی است که رشد نرخ تورم در کشور تولیدکنندگان را مجبور به تولید کالای ایرانی با این میزان رشد و عرضه آن با قیمت ثابت شده دلار می‌کرد از این رو موجب آسیب دیدن شبکه اقتصادی کشور شد.

وی از اصلاح شبکه اقتصادی کشور با سیاست‌های اقتصادی مجلس دهم خبر داد و افزود: اولویت اول مجلس بهبود اقتصاد کشور و ساماندهی معیشت مردم است. منصوری با تاکید بر اینکه اصناف افراد مورد وثوق مردم هستند، افزود: رزق حلال موجب برکت در زندگی است و اصناف باید در کسب و کار خویش مشتری‌مداری را یک اصل قرار دهند.

به گفته وی، اخلاق حسنه و اعتقاد به رزق حلال رمز موفقیت اصناف است و اگر یک کاسب به این دو مولفه باور داشته باشد، قطعا دنیا و آخرت خویش را آباد کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.