قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه بستان آباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حزب جمهوری اسلامی در حادثه تروریستی هفت تیر سال ۱۳۶۰ گفت: تحقق عدالت در جامعه از مهمترین دستاوردهای قوه قضایی است.

تحقق عدالت در جامعه از مهمترین دستاوردهای قوه قضاییه است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حجت الاسلام سید رضا رضوی در نماز جمعه این شهر با تبریک هفته قوه قضاییه و اینکه نامگذاری این هفته تنها بهانه ای برای تشکر از زحمات عاملان قضاوت در جامعه است، افزود: قوه قضاییه موجب تحقق عدالت و قسط در جامعه است .

وی با بیان اینکه انفجارتروریستی هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲  تن از یاران او نمونه ای از قساوت و دشمنی دشمنان اسلام است ؛ افزود:بر خلاف خواسته دشمنان ، خون این شهیدان درخت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تنومند کرد.
امام جمعه بستان آباد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد اجتماعی و بخصوص در پرداخت حقوق نجومی برای برخی از مدیران پیگیری منویات معظم له را از مسوولان خواستار شد و افزود: برقراری عدالت به معنای واقعی کلمه در جامعه از دغدغه های مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به نزدیک شدن روز قدس حضور مردم را در این راهپیمائی وظیفه شرعی و ملی عنوان کرد و افزود:حضور ما بهترین گزینه برای مقابله با زیاده خواهی دشمنان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.