مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان گفت:‌ اگر دشمنان اسلام و انقلاب قصد تعرضی داشته باشند، پاسخ بسیج و سپاه به دشمنان کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

پاسخ بسیج و سپاه به تعرضات دشمنان کوبنده و پشیمان‌کننده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی عسگری که در روزهای اخیر به دست گروهک‌های تکفیری در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده است، در این شهرستان برگزار شد.
در بخشی از این مراسم که هم اکنون در حال برگزاری است و عاشقان ولایت مشغول عزاداری و مراسم سینه‌زنی هستند، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان طی سخنانی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در جهان تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد که این اثربخشی همراه با عزت مرهون خون شهدا و ایثار عاشقان و پیروان ولایت است.
وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به ویژه سپاه و بسیج در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای گفت: اگر دشمنان اسلام و انقلاب کوچک‌ترین تعرضی داشته باشند، پاسخ نیروهای مسلح کشورمان به دشمنان کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با اشاره به بیانیه مقتدرانه و انقلابی سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در خصوص ظلم حکومت بحرین در حق رهبر معنوی مردم این کشور بیان داشت: عزت، استقلال و سربلندی نیروهای مسلح کشورمان به ویژه سپاه و بسیج موجب شده که هر حرف سردار سلیمانی در جهان تاثیرگذاری صد در صد داشته باشد.
تویسرکانی تاکید کرد: اگر نبود اقتدار و ایثار و از جان گذشتگی عاشقان و پیروان ولایت، امروز دشمنان اسلام و انقلاب و به ویژه سرکردگان آنها به اهداف شوم خود علیه ملت ایران دست یافته بودند.
وی با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی مدافعان حرم گفت: شهیدان مدافع حرم به طور قطع جایگاهی والا در قلب ملت ایران داشته و خواهند داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود در مورد شهید مهدی عسگری از مدافعان حرم شهرستان کرج نیز اظهار داشت: شهید مهدی عسگری همواره در راه ولایت گام بر می‌داشت و لحظه‌ای در دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب به دل تردیدی راه نمی‌داد.
تویسرکانی تصریح کرد: دیگر روزهای مظلومیت و غربت شیعه و اسلام به پایان رسیده و روزهای بشارت و پیروزی نزدیک است.
وی افزود: دیگر دوران زورگویی به پایان رسیده است و به همین دلیل می‌بینیم که وقتی نامزد ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید ما برجام را قبول نمی‌کنیم، رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی می‌گوید ما این برجامی که شما می‌گوید را آتش خواهیم زد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان تاکید کرد: علت این است که رهبری اسلام و انقلاب مانند دوران امام حسن (ع) تنها نیستند و هزاران سردار و فرمانده با غیرت و سرباز عاشق و ولایت‌مدار دارند.
تویسرکانی گفت: غربی‌ها می‌خواستند با حمایت از داعش علیه شیعه و ایران توطئه کنند، اما هر چه جلوتر می‌رویم، اقتدار ایران بیشتر شده و این غربی‌ها و در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند که زبون و خوار می‌شوند.
وی افزود: رهبری اسلام و انقلاب امروز سربازان و فرماندهان شجاعی چون سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی‌ها را دارد و اجازه نمی‌دهند که شما علیه اسلام و انقلاب و شیعه توطئه کنید و پاسخ ما به دشمنان کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.