قدس آنلاین - ایلام: رییس دادگستری شهرستان آبدانان گفت: یک شهروند آبدانانی که ۴۰ میلیون تومان از شخصی طلب داشته به مناسب شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) طلب خود را بخشید.

 بخشش طلب ۴۰ میلیونی در آبدانان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، ابراهیم سبزواری با بیان اینکه ایام لیالی قدر فرصتی مناسب برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد است، اظهارداشت: امیدواریم سنت حسنه کمک به همنوعان در شهرستان آبدانان به خوبی ترویج یابد و اغنیا به فقرا و نیازمندان کمک بیشتری نمایند.

وی با اشاره به اینکه این خیر آبدانانی صاحب مغازه لوازم خانوادگی در شهر آبدانان است، افزود: این فرد به مناسبت لیالی قدر و شهادت امیرالمؤمنان (ع) و همزمان با هفته قوه قضائیه طلب 40 میلیونی خود از یکی از مشتریانش را بخشید که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

این خیر آبدانانی نیز در این باره گفت: از یکی از مشتریانم 40 میلیون تومان طلب داشتم که با توجه به وضعیت زندگی وی، به شکرانه ماه رمضان به خاطر رضای خدا از طلب خود گذشتم.

سیدعبدالله عبدالهی با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان یکی از شهرهای محروم استان است که بدلیل نبود اقتصاد درآمدزا در این شهر گاهی اوقات مشکلاتی برای خانواده ها ایجاد می کند که گرفتار ناملایمات اجتماعی می شوند، اظهارداشت: بخشیدن و حمایت از زندانیان غیر عمد، یکی از درس های لیالی قدر در ماه مبارک رمضان است.

گفتنی است پس از اعلام رضایت این شخص و بخشش طلب خود، این زندانی بدهکار به آغوش گرم خانواده بازگشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.