قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور: مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خواستار توجه نمایندگان مجلس در تصویب اعتبار ملی برای آسفالت راه روستایی این استان شد و گفت: اگر آسفالت راه روستایی مانند طرح‌های گازرسانی از محل بند «ق» استفاده کند می‌توان آسفالت را در دل روستاها برد.

آسفالت راه روستایی گیلان نیازمند اعتبار ملی است

شعبانعلی خاوری با اشاره به اینکه چند پروژه در سفر رئیس جمهور به گیلان تصویب شده که در حال ساخت است، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها ساخت هشت بیمارستان با یک‌هزار و 168 تخت است.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور در حال ساخت است، افزود: مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها به صورت ملی در شهرهای لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، تالش و... در دست ساخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: تعدادی از پروژه‌ها که از سفر رئیس جمهور به گیلان منابع دریافت کردند و طبق تعهدات وزارت راه در هفته دولت امسال آماده افتتاح می‌شود.

وی نصب روشنایی در برخی محورها را از اقدام‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، محور بازار جمعه‌ ـ‌ فومن روشن شده است.

خاوری روشنایی محور انزلی به کپورچال و پونل‌ ـ‌ تالش و چند کیلومتر از مسیر اسالم‌ ـ‌ خلخال را جزو برنامه‌ها و اقدام‌های راه و شهرسازی گیلان برشمرد.

وی در بحث آسفالت راه‌های روستایی گیلان خاطرنشان کرد: در گیلان هشت هزار و 950 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که تنها 50 کیلومتر آسفالت است.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه آسفالت راه روستایی نیازمند اعتبار ملی است، متذکر شد: در صورتی که آسفالت راه روستایی مانند طرح‌های گازرسانی از محل بند «ق» استفاده کند می‌توانیم آسفالت را در دل روستاها ببریم.

وی خواستار توجه نمایندگان مجلس در تصویب اعتبار ملی برای آسفالت راه روستایی شد و خاطرنشان کرد: بهسازی و حفاظت از راه‌های گیلان نیز نیازمند تأمین اعتبار و امکانات مورد نیاز است.

خاوری یادآور شد: نمایندگان مجلس خرید ماشین‌آلات راهداری را در لایحه بودجه مصوب کنند تا هر سال تعدادی از ماشین‌آلات بهسازی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.