رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان از توزیع ۱۸۶ بسته غذایی به ارزش به ۸۷ میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط بین نیازمندان شهرستان قوچان خبر داد.

توزیع ۱۸۶ بسته غذایی برای نیازمندان شهرستان قوچان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حبیب فداکار، رئیس اداره اوقاف قوچان در گفت وگو با خبرنگار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اظهار داشت: به مناسبت شب های قدر 186 بسته غذایی بین محرومان به ارزش 87 میلیون ریال شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی و رب در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
رئیس اداره اوقاف شهرستان با بیان اینکه توزیع این بسته های غذایی در بین نیازمندانی بود که توسط چند نهاد مربوطه معرفی شده است، اظهار داشت: این نیازمندان توسط موسسات خیریه، کمیته امداد، بهزیستی و از سوی دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان معرفی شده بودند. 
وی افزود: تعدادی دیگر از این نیازمندان آبرومند توسط معتمدین معرفی و بسته های غذایی بین آنان توزیع شد.
فداکار تصریح کرد: این بسته های غذایی در راستای اجرای نیت موقوفات از محل 8 موقوفه مرتبط تهیه شده است که از مهمترین این موقوفات می توان به موقوفه رضا قلی محمد تقی یوسفی، بانو صغری ارباب اشاره کرد.
رئیس اداره اوقاف شهرستان در ادامه به تشریح اجرای نیت موقوفات در مهر ماه و پایان سال پرداخت وگفت:در ابتدای سال تحصیلی نیز لوازم مورد نیاز تحصیل به دانش آموزان بی بضاعت اهدا می شود.
وی افزود: اهدای وجه نقدی وکمک به خانواده های کم بضاعت در پایان سال از محل در آمد موقوفات مرتبط نیز از دیگر برنامه های اجرای نیت موقوفات است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.