۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: 397119

شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک حریف دیگر را شش تایی کردند تا شروع خوبی در دیدارهای غیررسمی داشته باشند.

پرسپولیس یک تیم دیگر را ۶ تایی کرد + عکس

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای حضور در دوره جدید لیگ برتر آماده می کند عصر سه شنبه در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد برابر تیم پاراگ به برتری ۶ بر یک دست پیدا کرد.

برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور(پنالتی)، سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی(پنالتی)، امید عالیشاه و زاهدی گل زدند.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، آنتونی گولچ، حسین ماهینی، آرام طبع، ساسان انصاری، امید عالیشاه، محسن مسلمان، علی علیپور، کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده به میدان رفت

پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب : لوبانف، آقایی، ربيع خواه، بازیکن تستی، محرمي، نوراللهی، امیری، خالقی فر، رحمتی، الوان زاده و زاهدي بازی کرد.

حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* بازیکنانی که نیمه اول برای پرسپولیس بازی کردند در پایان این نیمه درون زمین ماندند و به سرد کردن بدن هایشان پرداختند. پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت بازی کرد.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه برانکو ایوانکوویچ را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* دو دستگی بین هواداران پرسپولیس برای کاپیتان نهایی سرخپوشان بوجود آمده بود. برخی سیدجلال را کاپیتان می دانستند و برخی امید عالیشاه را.

* هومن افاضلی سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران که سابقه همکاری با برانکو در تیم ملی را دارد در محل دیدار امروز حاضر شد.

* صادق محرمی که صبح سه شنبه قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده بود در این دیدار به میدان رفت و با شماره ۲۳ نمایش خوبی داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.