قدس آنلاین- لرستان: با اشاره به پایلوت بودن استان لرستان در راستای اقتصاد مقاومتی با اجرایی شدن این تفاهم نامه اشتغال پایدار برای مدد جویان استان فراهم خواهد شد.

 انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرکهای صنعتی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش قد س آنلای از خرم آباد،  مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در راستای اجرایی نمودن این تفاهم نامه جلسه ای باحضور مدیرکل و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در محل کمیته امداد استان برگزار شد.

فرزاد محمدی  اظهار داشت:از اهداف مهم این تفاهم، معرفی نماینده کاریابی کمیته امداد برای استقرار در شهرک صنعتی شماره دو خرم آیاد و پرداخت بیمه سهم کارفرما در صورت پذیرش مددجو از طرف کمیته امداد و همچنین عضویت نماینده معرفی شده از طرف کمیته امداد در کلینیک سیار و حضور در جلسات ماهیانه با کارفرمایان شهرک برای معرفی خدمات کمیته امداد و کاریابی برای مددجویان ، تخصیص فضای فیزیکی به عامل کاریابی معرفی شده از طرف کمیته امداد ، در مرکز کسب و کار خرم آباد می باشد .

وی  اجرایی شدن تفاهم نامه را ضروری دانست و افزود: این مرکز تعداد 50 مددجوی فارغ التحصیل و دانشجوی تحت پوشش جهت ایجاد کسب و کار در شهرکها و نواحی صنعتی معرفی نموده است .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.