قدس آنلاین- تبریز: مدیر آموزش و پرورش بناب از خداحافظی مدارس این شهرستان با بخاری‌های نفتی از مهرماه امسال خبر داد.

مدارس بناب با بخاری‌های نفتی خداحافظی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، عباس ممقانی در نشست بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بناب که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز شهرستان بناب تشکیل شده بود، با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: شهرستان بناب در کنار اقدامات عمرانی توانسته در زمینه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی نیز قدم‌های خوبی بردارد.

وی افزود: 74 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بناب توانستند رتبه‌های اول تا سوم رشته‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را کسب کنند که این آمار نسبت به سال قبل از افزایش چشمگیری برخوردار بود.

این مسؤول با اعلام اینکه بیشترین قبولی دانشگاه فرهنگیان را فرهنگیان شهرستان بناب تشکیل می‌دهند؛ تصریح کرد: دانش‌آموزان بناب توانستند در حوزه برگزاری ورزش‌های بومی، محلی به نمایندگی از استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشوری بدرخشند و در سه محور و سه رشته رتبه‌های اول را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش بناب از کسب رتبه اول استان توسط شهرستان بناب در جذب کمک‌های مردمی در جشنواره خیران مدرسه‌ساز در استان خبر داد و گفت: این موفقیت بزرگی برای شهرستان بناب است.

ممقانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز و خیران این شهرستان در احداث مدارس خیّرساز بناب اظهار داشت: در مقطع ابتدایی امسال 700 نفر به تعداد دانش‌آموزان شهرستان در مقطع ابتدایی اضافه خواهند شد که صرفاً برای ثبت‌نام این تعداد دانش‌آموز حداقل 20 کلاس درس برای مهرماه امسال نیاز است.

وی در ادامه سخنان خود از خداحافظی مدارس شهرستان بناب با بخاری‌های نفتی از مهر ماه امسال خبر داد و گفت: تمام مدارس شهرستان بناب با تلاش‌های اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجا‌ شرقی به سیستم استاندارد گرمایشی مجهز شدند.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.