قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت ۵ هزار و ۹۳۱ واحد مسکن در گیلان خبر داد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت ۵ هزار و ۹۳۱ واحد مسکن در گیلان

محمد اکبرزاده در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته تعداد 9 هزار و 246 پروژه با اعتبار 614 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ملی، بخش خصوصی و تسهیلات بانکی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گیلان اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه تهیه طرح هادی 2 هزار و یک روستای بالای 20 خانوار جمعیت در استان به اتمام رسیده است، تصریح کرد: گیلان جزو سه استان برتر کشور در حوزه معاونت عمرانی روستایی است.

اکبرزاده، طرح هادی را عالی‌ترین سند توسعه همه‌جانبه پایدار خواند و بیان کرد: روستایی که طرح هادی نداشته باشد نمی‌توان در آن گازکشی، زیرسازی و آسفالت انجام داد.

وی به توزیع قیر رایگان برای زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی در گیلان اشاره کرد و گفت: سال گذشته 70 میلیارد تومان قیر به گیلان اختصاص داده شد و نسبت به سال ماقبل آن جهش چهار ساله اتفاق افتاده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن در بخش طرح هادی رشد عملیاتی 68 درصدی داشتیم.

اکبرزاده به صدور 9 هزار و 216 سند تک‌برگ به روستائیان در سال 94 اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته در صدور سند روستایی صددرصد افزایش داشتیم.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی خبر داد و افزود: تسهیلات مذکور در قالب «معیشت» به روستائیان پرداخت می‌شود.

اکبرزاده، مبلغ وام مذکور را 15 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از اردیبهشت ماه امسال تسهیلات «معیشت» با همکاری سازمان جهاد کشاورزی گیلان در حال پرداخت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.