کارشناس مسایل غرب آسيا گفت: حاکمان ترکیه و هر کشور دیگری که از اسرائیل حمایت کنند اول در میان مردم خود منفور میشوند و بعد برای ماندن بر قدرت همیشه باید به آمریکا باج دهند.

عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی به ضرر هر دو طرف است

به گزارش قدس آنلاین،سید مجتبی حیدری کارشناس مسائل غرب اسیا و شمال آفریقا در گفتگو با مهر درباره سیطره صهيونيسم بر جهان گفت: تمام بدبختیهای عالم، حاکمیت خاخام های اسرائیلی بر جامعه بین المللی است سیطره این خاخام ها نه فقط بر کرسی های ریاست و سیاست که نفت رسانه دانشگاه های بزرگ بورس هالیوود مخوف ترین سازمان های جاسوسی و امنیتی و حتی تیم های مطرح ورزشی توسط آنها اداره میشود و آنها تمام این قدرت را جمع کرده اند تا اسرائیل پابرجا بماند چون نگاه انها به سرزمین فلسطین آخر الزمانی است و آنجا را سرزمین مقدس می دانند.
وی افزود: جالب اینکه خروجی دانشگاه ها جدایی دین از سیاست است حال اینکه تمام دنیا به دستور چند خاخام به خدمت اسرائیل در آمده است، حتی منافع آمریکا نیز فدای اسرائیل می شود چون خاخام ها اینگونه تصمیم گرفته اند و دنیا را اسیر خود کرده اند ونقطه شروع رفع اسارت عالم بی شک نابود کردن آنها است.
حیدری ادامه داد: نابودی اسرائیل که مرکز هدف و اینده صهیونیست هاست و این به معنای بازگشت آرامش دنیاست یعنی دیگر ماشین های بمب گذاری شده هر روز یک نقطه از عراق را هدف قرار نمی دهد یعنی سوریه بیش از این خراب نمی شود یعنی غزه اسیر محاصره نمی ماند یعنی یمن بمباران نمی شود و یعنی همه جا بوی خون و باروت نمیدهد تا یک رژیم جعلی چند روز بیشتر به حیات خود ادامه دهد.
این کارشناس با بیان این مطلب که تنها راه نجات بشریت از بین رفتن و نابودی اسرائیل است افزود : امروز نه فقط مسلمانان و مسیحیان که مجبورند برای ادامه حیات اسرائیل مالیات پرداخت کنند که همه مردم جهان در صورتی که از شر اسرائیل راحت شوند می توانند به از بین رفتن استکبار و آزادی و رهایی از ظلم امید داشته باشند از بین رفتن اسرائیل از بین رفتن کسانی است که قران انها را اشد کفرا و نفاقا نامیده است از بین رفتن کفر و نفاق ارمغانش آزادی خیر دوستی صلح و ... است.
وی تاکید کرد: تاریخ از انچه که امروز به خاطر وجود غده سرطانی بر سرش می اید دل خون است و انکه قدمی در جهت از بین رفتن این غده بردارد بعنوان چهره ماندگار و ارمغان اورنده سعادت در زمین ثبت خواهد شد.
وی در ادامه گفت : ادعای استکبار برای تحریم ایران اسلامی ماجرای هسته ای است اما کیست که نداند تمام تحریم ها به خاطر امنیت اسرائیل است شاید در این میان کسی بگوید اسرائیل را به رسمیت بشناسیم تا آرامش پیدا کنیم جواب ساده است در تلمود امده است خداوند دو نوع حیوان افریده است چهار پا و دو پا و دو پا مسلمانان و مسیحیان هستند و انکه میخواهد با اسرائیل سازش کند در کمترین حالت حیوانی دو پا در خدمت صهیونیست هاست و باید منتظر قربانی شدن خود توسط این گروه رذل باشد که از زمان تشکیل رژیم جعلیشان تا به امروز جز در قتل و جنایت و غارت هیچ مهارت دیگری از خود به نمایش نگذاشته اند.
این کارشناس غرب آسیا تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ ها نیز ملعبه دست صهیونیست هاست و ثروت های عالم خرج به فساد کشیدن فرهنگ ها می شود، یک نگاه به جامعه انها بیاندازید هیچ کدام از فرهنگ ها و سبک زندگی ها که توسط خودشان در دنیا ترویج می شود حتی اثری از آن در جامعه خودشان وجود ندارد، انها اموری را مراعات میکنند که ما سال ها است برای آن سروکله می زنیم.
وی افزود: آنها بهخوبی می دانند و بارهها تجربه کرده اند برای انکه بتوانند بر عمر حکومتشان بیفزایند باید جوامع دیگر را به فساد و تباهی بکشند و در کنار کشتار از ابزار فرهنگ استفاده کنند امروز تمام جنایتها و فسادها با دستور چند خاخام شکل میگیرد و منشأ رذالت ها را به راحتی می توان پیدا کرد البته ولایت فقیه شمارش معکوس شیشه عمر ولایت رذالت را نواخته اند و در طی بیست و پنج سال زمین برای زدن لبخندی دوباره بانتظار نشسته است.
حیدری تاکید کرد: هر چه زمان بگذرد حمایت حاکمان از رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد چون این رژیم غاصب و نژاد پرست دیگر نمیتواند بیش از این پابرجا بماند و برای تامین امنیتش باید هزینه بیشتری پرداخت و حمایت بیشتری کرد و به دستور آمریکا کشورهای مختلف همه توانشان را برای حفظ آن خواهند کرد شاید این رژیم چند صباحی بیشتر عمر کند آمریکا و دیگر حاکمان به خوبی میدانند از بین رفتن اسرائیل شروع یک دومینویی است که به خاورمیانه منتهی نمی شود و تا غرب عالم را در بر میگیرد!
وی تصریح کرد : حاکمان ترکیه و هر کشور دیگری که از اسرائیل حمایت کنند اول در میان مردم خود منفور خواهند شد و دوم اینکه با از دست دادن مشروعیت برای ماندن بر قدرت همیشه باید به آمریکا باج بدهند حال که آمریکا بر اساس منافعش عمل میکند و به راحتی  همپیمانان خود را به مهلکه میفرستد حمایت این حاکمان از اسرائیل خشم مردم را نسبت به اسرائیل نیز بیشتر می انگیزد و در واقع هر دو طرف ضرر میکنند و سرنوشتشان به یکدیگر گره زده میشود حال که از بین رفتن رژیم اشغالگر قدس قطعی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.