قدس آنلاین - ایلام: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: ستاد مرکزی اربعین با بهره گیری از تجربیات سنوات گذشته کمیته های ۱۱ گانه ای را تصویب کرده و به استان ابلاغ کرده است.

تشکیل کمیته ۱۱ گانه خدمت به زوار اربعین در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین کلانتری در جلسه کمیته حمل و نقل سوخت ستاد اربعین با بیان اینکه مسئولان کمیته های مختلف ستاد اربعین انتصاب و به استان معرفی شده اند، اظهارداشت: امسال به دلیل اینکه رژیم آل سعود درهای بیت الله الحرام را روی حجاج ایرانی بست پیش بینی می شود شاهد افزایش حضور زوار امام حسین (ع) در مراسم اربعین امسال باشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان ایلام فرماندهی و مدیریت اربعین با استاندار محترم است و همه دستگاه های مرتبط با ستاد اربعین زیر نظر ایشان فعالیت می کنند، افزود: زائران اربعین حسینی در مدت دو هفته به کشور عراق مسافرت می کنند و اما در مدت ۷۲ ساعت با کشور مراجعت می کنند لذا جهت کنترل جریان ترافیک اتخاذ تدابیر لازم ضروی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به برپایی ایستگاه های صلواتی برای توزیع نذورات مردم در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران، بخش خصوصی باید حضور فعال تری داشته باشد و ساکنان شهرستان مهران در این ایام به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

حسین کلانتری میزان مصرف سوخت استان در اربعین سال گذشته را 23 میلیون لیتر عنوان کرد و بیان داشت: در اربعین سال گذشته برای تأمین سوخت هیچگونه مشکلی نداشتیم و پیش بینی می شود که امسال بین 30 تا 35 میلیون لیتر سوخت در ایلام اربعین در استان مصرف شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.