قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ حدود ۴۰۰ کودک و نوجوان شهرکردی در این ایستگاهها فعالیت کرده و نقاشی ها و دلنوشته هایشان را در قالب کارت پستال و نقاشی با مداد رنگ تقدیم به کودکان فلسطین کردند.

حرفهایی به رنگ نقاشی در روز قدس 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  همزمان با آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان و روز قدس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با همکاری اداره کل بهزیستی در ابتدای مسیر و محل تجمع  راهپیمایی واقع در مصلای امام خمینی شهرکرد اقدام به برگزاری دو ایستگاه نقاشی و ادبی کرد.

بر اساس این گزارش حدود 400 کودک و نوجوان شهرکردی در این ایستگاهها فعالیت کرده و نقاشی ها و دلنوشته هایشان را در قالب کارت پستال و نقاشی با مداد رنگ تقدیم به کودکان فلسطین کردند و قدمی کوچک در حمایت از همنوعان خود در سرزمین قدس برداشتند.

حضور بازیگران سیمای استان در بخش کودک و پخش مستقیم ایستگاه نقاشی از جمله تعاملات صدا و سیمای استان و متولیان این ایستگاه محسوب می شد.

اهداء جوایز به کودکان و نوجوانان حاضر در ایستگاه  توزیع فرفره های رنگی و آدمک های نمادین نیز از جمله اقلام تبلیغی میان کودکان و نوجوانان در حمایت از کودکان فلسطین بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.