قدس آنلاین - لرستان: به منظور ارتقاء وضعیت ایمنی و بهداشت در شهرکها و نواحی صنعتی و علاوه بر اهمیت دادن به بحث حریق و پایگاه‌ آتش‌نشانی به ایجاد پایگاه‌ ۱۱۵ و مرکز فوریت‌های پزشکی، در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد اقدام شده است.

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان  با اعلام این خبر گفت : 150 متر مربع زمین در داخل شهرک به این پایگاه اختصاص داده که تا زمان آماده سازی آن یک واحد ساختمانی دردر اختیار آنها قرار داده شده است و این پایگاه دارای یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات روز و نیروی متخصص امداد می باشد .

فرزاد محمدی اظهار داشت : علاوه بر این مقرر شد از هر واحد صنعتی مستقر در شهرک یک نفر بعنوان نماینده امدادگران ، در دوره آموزشی کمک‌های اولیه و آشنایی با موارد حوادث مرتبط با کار را که توسط مرکز 115 بصورت رایگان برگزار می شود شرکت کنند .

وی افزود : تا کنون اگر عارضه و آسیبی در واحدهای صنعتی به کارگر وارد می شد و دارای قید فوریت و حیاتی بود زمان رسیدن اورژانس و نیروهای امداد تا محل یعنی از داخل شهر تا شهرک صنعتی طولانی بود و گاهاً هم دیر می شد که با رایزنی ها و پی گیری های به عمل آمده توانستیم این مشکل را به حداقل برسانیم .

محمدی در پایان خاطر نشان کرد : تاکنون 5 دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه ایستگاه در شهرکها مستقر نموده ایم که در صدد هستیم کلیه شهرکها نیز به ماشین آتش نشانی و ایستگاه آن و همچنین پایگاه اورژانس 115 مجهز شوند ما علاوه بر اینکه حافظ سرمایه صنعتگران هستیم به فکر جان آنان و کارگرانشان نیز می باشیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.