دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه درباره شرایط سال گذشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، از پاسخ به ادعاهای پرویز مظلومی خودداری کرد و گفت: هر وقت ایشان اسم آورد جواب می‌دهم.

رحمتی: مظلومی اسم بیاورد تا پاسخش را بدهم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رحمتی بعد از ثبت قراردادش در هیأت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در استقلال ماندنی شده‌ام. می‌خواهیم امسال در استقلال شرمندگی سال گذشته را بین هواداران از بین ببریم.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا قراردادش را سه ساله تمدید کرده است، گفت: در نیم فصل لیگ برتر بود که باشگاه پیشنهاد داد قراردادم را سه ساله تمدید کنم. آن موقع امکان ثبت قرارداد در هیات فوتبال وجود نداشت و الان این کار را کردیم. من مشکلی با این موضوع ندارم.

رحمتی در خصوص تفاوتهای استقلال امسال با سال گذشته تصریح کرد: درباره استقلال سال گذشته صحبت زیاد است. من صبر کرده ام به وقتش درباره اتفاقات سال قبل صحبت کنم. ما پارسال تیم خیلی جوانی داشتیم ولی از نظر مهره کم آوردیم. به نظرم پارسال با آن شرایط کسب رتبه سوم و سهمیه آسیایی خوب بود.

وی درباره اینکه پرویز مظلومی بعد از فینال جام حذفی افشاگری و اعلام کرد که بازیکن بزرگ تیم علیه من جلسه گذاشته بود و حالا خیلی‌ها منتظرند تا واکنش شما را ببینند، با حالت کنایه گفت: بگذارید آنهایی که منتظرند یک مقدار دیگر منتظر بمانند! 

رحمتی ادامه داد: اگر آقای مظلومی اسم آوردند آن موقع جواب می دهم.

دروازه بان استقلال در واکنش به اصرار خبرنگاران برای صحبت در این مورد، گفت: بروید از آقای مظلومی بپرسید. این به من مربوط نمی شود که جواب بدهم.

رحمتی در نهایت با بیان اینکه نمی‌خواهد به این سئوالات و بحثهای خاله زنکی پاسخی بدهد، هیات فوتبال تهران را ترک کرد!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.