سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست این کمیسیون برای برخورد با عاملان پرداخت‌های نجومی خبر داد.

کمیسیون امنیت ملی خواستار برخورد با «عاملان پرداخت‌های نجومی» شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سیدحسین نقوی ‌حسینی افزود: در نشست عصر امروزکمیسیون، رئیس مرکز پژوهش های مجلس گزارشی از روند بررسی دریافت های غیر متعارف  ارائه  کرد.
وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر ضرورت مقابله جدی با این ناهنجاری و پیگیری موضوع تأکید کردند و خواستار برخورد با عاملان پرداخت‌های نجومی شدند.
نقوی‌حسینی اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون امنیت تأکید کردند که  اولا با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد و سپس دریافت های غیرقانونی به بیت المال برگشته و ساماندهی طوری صورت گیرد که در آینده امکان چنین تخلفاتی به وجود نیاید.
وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی با تبریک به سردار باقری، از زحمات و تلاش های سردار فیروزآبادی تقدیر کردند، همچنین در نشست امروز مجتبی ذوالنور به عنوان نماینده این کمیسیون در کمیسیون اصل نود انتخاب شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در نشست امروز همچنین نوریان و کواکبیان از طرف کمیسیون برای عضویت در کمیته بررسی انتقال پایتخت؛ برومندی، نجفی، رحیمی و صفاری به عنوان نامزدهای کمیسیون برای عضویت در شورای نظارت بر سفرهای خارجی؛ نانواکناری، جمالی، ذوالنور و رضایی برای عضویت در دبیرخانه دائمی کنفرانس های بین المللی فلسطین؛ کواکبیان برای عضویت در شورای عالی نظارت بر فضای مجازی؛ کواکبیان، نوریان، ذوالنور و رضایی برای شرکت در کمیته اجرا، پیگیری و هماهنگی های لازم جهت حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با اکثریت آرا انتخاب شدند.
نقوی‌حسینی در پایان گفت: همچنین در ادامه نشست، کمیته های اصلی و فرعی کمیسیون با اعلام عضویت اعضا مورد بحث گذاشته شد و اعضای آن انتخاب شدند، در این جلسه کمیته های سیاست خارجی، دفاع، امنیت به عنوان کمیته های اصلی و کمیته حقوق بشر به عنوان کمیته فرعی تصویب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.