قدس ‌آنلاین- تبریز: نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی امروز تشکیل جلسه داد و طی این جلسه فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و امینی سخنگو شد.

فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی شد/ امینی سخنگو شد
 

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود که در انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان انتخاب شد، در گفت‌وگو با خبرنگار  ما در تبریز اظهار داشت: در نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

وی افزود: در این انتخابات محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد به عنوان نایب رئیس و معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

امینی اضافه کرد: نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی امروز در محل مجلس شورای اسلامی استان برگزار و انتخابات برگزار شد.

آذربایجان‌شرقی با 13 حوزه انتخابیه در مجلس 19 کرسی دارد اما با توجه به ابطال انتخابات اهر و هریس از سوی شورای نگهبان و فوت محمدحسین حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در اردیبهشت بر اثر تصادف در حال حاضر 17 نماینده از استان در مجلس حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.