سعید کوشافر: دختر دانشجویی که قصد داشت با پریدن از روی یکی تقاطع‌های غیرهمسطح مشهد به زندگی خود پایان دهد با راهنمایی‌ها و مشاوره رئیس کلانتری طبرسی شمالی از این کار خود پشیمان شد.

رئیس کلانتری دختری را از مرگ نجات داد

به گزارش خبرنگار ما، دختر دانشجویی 19 ساله اهل مشهد، دیروز در حالی که حال مساعد روحی و روانی نداشت و دچار افسردگی شده بود خود را به پل فجر رساند، او دقایقی بعد در حالی که احساس می‌کرد از زندگی خود سیر شده و باید با خودکشی به زندگی‌اش پایان دهد، روی لبه پل ایستاد.

او هنوز مردد بود که آیا با این عمل غیردینی مشکلاتش پایان می‌یابد یا باید در سرای دیگر نیز روزهایی سیاه را تجربه کند، که مردم و عابران متوجه حال و روز او شدند و تعدادی از شهروندان که هنوز احساس مسؤولیت نسبت به همنوع در آنها وجود دارد، با پلیس تماس گرفتند.

به محض تماس با 110، مأموران کلانتری طبرسی شمالی به همراه، رئیس کلانتری در محل حاضر شدند، رئیس کلانتری که جان دختر جوان را در خطر می‌دید خود را به نزدیکی دختر جوان رساند و گفت‌و‌گو با وی را شروع کرد.

رئیس کلانتری طبرسی شمالی در ادامه به بیان مشکلات و مسایلی که این روزها دامنگیر قشر وسیعی از جامعه شده پرداخت و به دختر جوان گفت با مرگ او مشکل حل نخواهد شد و چه خوب است او در مقابل مشکلات سرفرود نیاورده و با عزم و ایمان به خدا و توکل به حق به مبارزه با گرفتاری‌ها بپردازد و در این صورت است که در آینده هم می‌تواند سرش را بالا بگیرد و برای دیگران نمونه و الگویی از زندگی باشد.

سخنان و نصایح پدرانه رئیس کلانتری در دل دختر جوان کارگر افتاد و او پذیرفت که همراه مأموران به کلانتری رفته و با مشاور کلانتری به گفت‌و‌گو بپردازد.

او ساعتی بعد در اتاق خانم سرگرده معلم زاده مدیر واحد مشاوره و مددکاری کلانتری طبرسی شمالی بود و با او به گفت‌و‌گو پرداخت.

دختر 19 ساله که دانشجوست در اتاق خانم مشاور احساس راحتی بیشتری می‌کرد و به بیان مشکلات و گرفتاری‌های سر راهش پرداخت و خانم سرگرده معلم زاده هم در این زمینه تجربه و تبحر خاصی داشت. خیلی سریع دریافت این دختر دچار افسردگی روحی شده است.

خانم سرگرد معلم‌زاده با دختر جوان به گفت‌و‌گو پرداخت و در درجه اول به او احساس امنیت و آرامش داد و سپس به بیان راهکارهایی برای غلبه بر مشکلاتش پرداخت، به گونه‌ای که دختر دانشجو پس از خروج از اتاق مشاور دیگر تمایلی به خودکشی نداشت.

در این مدت نیز مأموران کلانتری با والدین دختر جوان تماس گرفته و آن‌ها در کلانتری حضور یافته بودند.

رئیس کلانتری با والدین دختر نیز گفت‌و‌گو کرد و از آن‌ها خواست توجه بیشتری به فرزندان و بویژه دخترشان داشته باشند و سپس دختر جوان تحویل خانواده‌اش شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.