منابع سعودی جزئیاتی را از عامل انتحاری که شامگاه دوشنبه خودش را در نزدیکی حرم نبوی شریف در مدینه منوره منفجر نمود، منتشر کردند.

شناسایی عامل انتحاری مسجد نبوی در مدینه منوره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، منابع سعودی جزئیات جدیدی را در خصوص انفجار انتحاری که شامگاه دوشنبه در نزدیکی مسجد نبوی شریف در مدینه منوره روی داد، منتشر کردند.
این منابع به شبکه العربیه گفتند که این عامل انتحاری ۱۸ ساله و «عبدالهادی عمر العتیبی» نام دارد که در فهرست تروریست های تحت پیگرد در عربستان قرار داشته است. این تروریست انتحاری پس از آنکه موفق به وارد شدن به داخل مسجد نبوی شریف نشد خود را در ورودی شرقی این مسجد منفجر کرد.
سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور به هنگام نماز مغرب به فردی که در حال حرکت به مسجد نبوی شریف بود مظنون شدند که در این هنگام وی کمربند انفجاری خود را منفجر نمود.
در پی این حمله انتحاری ۴ نیروی امنیتی و دو نفر از زائران حرم نبوی شریف به همراه فرد انتحاری کشته شده و دو نفر دیگر زخمی شدند. وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در این حمله انتحاری ۴ مامور امنیتی دیگر هم زخمی شده اند.
همزمان با این حمله انتحاری یک تروریست انتحاری دیگر که موفق به وارد شدن به مسجد العمران در مرکز منطقه القطیف واقع در شرق عربستان نشده بود خود را در مقابل این مسجد منفجر کرد.
بنا بر اعلام منابع سعودی و طبق اطلاعات اولیه در این حمله انتحاری آسیبی به نمازگزاران نرسیده و تنها خساراتی به بیرون مسجد و شماری از خودروها وارد شده است. در همین حال وزارت کشور عربستان از کشف سه جسد متلاشی شده و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.