قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت:ارایه خدمات مطلوب تر از سوی مدیران دستگاه های اجرایی باید بعنوان یک راهبرد اصلی در راس فعالیت های این مدیران قرار گیرد.

ارایه خدمات مطلوب تر به مردم باید در راس فعالیت مدیران قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمدرضا صالحی در دیدار با مدیران اقتصادی بخش دولتی و خصوصی استان اظهار داشت:وظیفه اصلی ما و تمام مدیران استان باید ارایه خدمات مطلوب تر به مردم باشد چرا که مردم ما را به عمل میشناسند تا به حرف و سخنرانی کردن.

وی افزود: باید با تعامل ، هماهنگی و تدابیر بتوانیم راهکارهای توسعه این استان را احصاء کرده و شناسایی محورهای توسعه را در دستور کار خود قرار دهیم.
صالحی تصریح کرد: یکی از راه های رسیدن به محورهای توسعه حمایت از بخش خصوصی است که این موضوع نیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید با تزریق اعتبارات موجود دولتی وضع موجود را حفظ نماییم، ادامه داد: البته می توان با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش، بسیاری ازحوزه های اقتصادی را فعالتر کنیم که امیدواریم این مهم تحقق یابد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه تصریح کرد:هرچند مجموعه واحدهای صنعتی موجود در این استان نسبت به سایر استانها کمتر است اما به دلیل شرایط خاص استان، بازار و حوزه صنعت، بسترهای خوبی برای فعالیت وجود دارد ولی گریبانگیر مشکلاتی نیز هستند.
محمود دلپسند در ادامه اظهار داشت: با برگزاری مستمر کارگروه رفع موانع تولید تا کنون توانسته ایم مشکلات بسیاری از این واحدهای تولیدی را با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید مرتفع نماییم.
وی بیان کرد: همچنین تفاهم نامه ای بین بنیاد علوی و بانک سینا منعقد شده تا در مناطق محروم یارانه ای برای بخش سر مایه در گردش و پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد منظور شود که می تواند کمک خوبی برای حمایت از این بخش باشد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.