رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیتی ضمن محکوم ساختن اقدام تروریستی در منطقه الکراده در مرکز بغداد این واقعه را به دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عراق تسلیت گفت.

لاریجانی اقدام تروریستی در مرکز بغداد را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیتی ضمن محکوم ساختن اقدام تروریستی در منطقه الکراده در مرکز بغداد این واقعه را به دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عراق تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

«جناب آقای سلیم الجبوری

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری عراق

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با تأسف فراوان از شهادت و مجروح شدن جمع زیادی از هموطنانتان طی واقعه تروریستی انفجار در منطقه الکراده در مرکز بغداد در این ماه شریف مطلع شدم.

اینجانب ضمن بیان مراتب تسلیت و تأثر عمیق خود از این واقعه دردناک و محکوم ساختن این اقدام تروریستی مایلم مراتب همدردی خود را با جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عراق ابراز دارم.

بی‌تردید این اقدام تروریستی نشان از درماندگی و استیصال تروریست‌ها و حامیان آنها متأثر از پیروزی بزرگ دولت و ملت عراق در نبرد سرنوشت‌ساز فلوجه دارد.

مایلم تأکید نمایم جمهوری اسلامی ایران تا شکست کامل تروریست‌ها در کنار دولت و ملت عراق خواهد ماند و آماده هر گونه همکاری و پشتیبانی در جهت ایجاد و تثبیت آرامش و امنیت پایدار در کشور همسایه جمهوری عراق می‌باشد.

به یاری خداوند متعال پیروزی نهایی بر تروریست‌های تکفیری و نابودی کامل آنها نزدیک خواهد بود.

از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی دولت و ملت عراق و موفقیت و بهروزی جنابعالی را خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.