در تظاهراتی که در شهر فرانکفورت برگزار شد رژیم صهیونیستی، رژیم سعودی، رژیم آل خلیفه و دولت ترکیه به علت اشغالگری و ستم محکوم شدند و در مقابل حمایت از جبهه مقاومت یک وظیفه دانسته شد.

تظاهرات ضدصهیونیستی در محل موزه هولوکاست آلمان + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در شهر فرانکفورت آلمان که مقر موزه هولوکاست است تظاهراتی بمناسبت روز جهانی قدس به دعوت و سازماندهی مرکز «قران و اهل بیت افنباخ» و با حضور صدها نفر از شهرهای مختلف آلمان، هلند و فرانسه برگزار شد.

در این تظاهرات که شنبه هفته جاری برگزار شد و از سوی رسانه های غربی با بایکوت مواجه گردید، دولت اشغالگر صهیونیستی، رژیم سعودی، آل خلیفه در بحرین و دولت ترکیه به علت اشغالگری و ستم محکوم شدند، در مقابل این وحدت شوم دول اشغالگر در منطقه حمایت از جبهه مقاومت یک وظیفه دانسته شد.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم های ایران،سوریه، بحرین، عراق و فلسطین و لبنان حمایت خود را از آزادی فلسطین و تمام سرزمینهای اشغال شده اعلام کردند.

در کنار پرچمهای کشورهای خط مقاومت عکس‌های رهبران مقاومت در راس همه عکس امام خامنه ای در دست  تظاهرکنندگان بود. در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای صادر شد که در ان نژاد پرستی رژیم اشغالگر قدس وحکوم شده و از دولتهای حامی این رژیم نیز به شدت انتقاد شد.

محمد آوجی مدیر مرکز قران و اهل بیت در سخنرانی پایانی تجمع، اعلام روز جهانی قدس ازطرف امام خمینی در روزهای آخر ماه رمضان  را که مصادف با شبهای قدر می باشد پر معنا دانست و گفت: وحدت حول مقام ولایت فقیه از سوی ایشان تنها راه نجات ملتهای مسلمان از اشغال و ستم معرفی شد.

تصاویر زیر گوشه هایی از این تظاهرات را نشان می دهد:

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.