عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه مجلس با هرگونه لابی‌گریهای دولتی برخورد می‌کند، گفت: منتظر گزارش دیوان محاسبات درباره لابی‌گری برادر رئیس جمهور در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه هستیم.

برخورد خانه ملت با لابی‌گریهای دولتی/دیوان محاسبات درباره برادر رئیس جمهورگزارش دهد

به گزارش قدس آنلاین،حمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر لابی برادر رئیس جمهور در انتخاب مدیر عامل بانک رفاه، اظهار کرد: وزیر رفاه این موضوع را تکذیب کرده‌اند اما  وجود این لابیها در دولت مشاهده می‌شود. متاسفانه افراد دنبال این هستند اشخاص خاصی را به کار بگیرند تا منافع شخصی یا گروهی‌شان تأمین شود.
وی افزود: وقتی مدیری با لابی‌گری یک فرد یا جریان روی کار بیاید، طبیعتاً خودش را وام‌دار آن جریان می‌داند. به نظر من این بخشی از مفاسد است که مخصوصاً نادیده گرفته شده و با آن برخورد نشده است.
رئیس سابق کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: خانه ملت به عنوان یک نهاد نظارتی با جدیت و دقت تمام به این موضوعات رسیدگی و برخورد می‌کند. باتوجه به ورود دیوان محاسبات به موضوع مورد اشاره، ما منتظر ارائه گزارش دیوان هستیم.
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس تاکید کرد: نمایندگان ملت  پرسشگر وزرای مربوطه به خصوص وزیر اقتصاد در این حوزه خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    1 0
    این دولت خیلی سعی کرد ناکارامدی های خود را به گردن دولت قبلی بیاندازد، و فرار رو به جلو داشته باشد اما مکر خدا از مکر......... بیشتر است، درست است که دولت قبلی تخلفاتی داشته اما دیگه برداشت شخصی احمدی‌نژاد در کار نبوده باید حساب و کتاب رییس دولت فعلی و دولت قبلی برسی شود خود این خیلی چیزها را ثابت میکند.