فرماندار ماهشهر گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در پتروشیمی بوعلی ماهشهر این شرکت تخلیه و یک بالگرد آتش‌نشان نیز از بوشهر به ماهشهر اعزام شد.

  تلاش برای مهار آتش در پتروشیمی بوعلی ماهشهر همچنان ادامه دارد/ احتمال سرایت حریق به واحدهای صنعتی/ اعزام یک فروند بالگرد آتش‌نشانی از بوشهر/ حادثه تلفات جانی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، منصور قمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در پی وقوع آتش‌سوزی بزرگ در مجتمع پتروشیمی بوعلی بندر ماهشهر با تلاش بیش از 5 ساعت برای خاموش کردن آتش همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در نخستین اقدام مجموعه ایمنی پتروشیمی با کمک نیروهای آتش‌نشانی کارکنان واحدهای مختلف پتروشیمی را تخلیه کردند که این اقدام سبب شد خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشته باشد.

فرماندار ماهشهر بیان کرد: واحد px8003 مجتمع پتروشیمی بوعلی که یکی از شرکتهای پتروشیمی بزرگ منطقه است دچار آتش‌سوزی شد و برجی که در این حادثه دچار آتش‌سوزی شده، بلندترین برج پتروشیمی ایران بوده است.

قمر گفت: همچنین به‌دلیل وسعت حریق یک فروند بالگرد آتش‌نشانی از استان بوشهر به ماهشهر اعزام شد که در عملیات اطفای حریق به نیروهای آتش‌نشانی استان کمک کند.

انفجار و آتش‌سوزی هیچ مجروح و کشته‌ای در پی نداشته است

فرماندار ماهشهر در ادامه گفت: انفجار در پتروشیمی بوعلی سینا و در مخزن 801 بر اثر نشتی گاز اتفاق افتاده است و این انفجار و آتش‌سوزی متعاقب آن، هیچ مجروح و کشته‌ای در پی نداشته است.

وی گفت: نخستین اقدامی که پس از وقوع حادثه انجام دادیم این بود که تمامی افراد و پرسنل را از محل حادثه دور کردیم.

به گزارش تسنیم، این حادثه در ساعت 17:50 دقیقه بعد از ظهر امروز رخ داده و در حال تلاش برای مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.