دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران به برخی حرف‌هایی که مطرح می‌شود توجه نکنند چرا که این حرف و حدیث‌ها از سوی کسانی مطرح می‌شود که می‌خواهند استقلال را از مسیر درستش خارج کنند.

دردسرهای حوضچه و یک دستگاه جدید برای دروازه بان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی رحمتی که به همراه استقلال در اردوی آماده سازی ارمنستان حضور دارد در گفتگوی تفصیلی به سوالات مطرح شده از سوی مدیر رسانه ای آبی پوشان پاسخ داد.

وی در مورد شرایط تمرینی در اردوی ارمنستان گفت: الان سه روز است که در کمپ ارمنستان تمرین می کنیم. مهمترین چیزی که برای فوتبالیست ها مهم است زمین و تغذیه است که اینجا هر دو مورد فراهم است. ما هم داریم نهایت استفاده را می بریم که به بهترین شکل ممکن برای بازیهای لیگ آماده شویم.

رحمتی هم مثل علیرضا منصوریان از نداشتن چنین امکاناتی در ایران افسوس خورد و گفت: خیلی تعجب آور است که ما چنین کمپی را در ایران نداریم. اینجا شش تا هفت زمین تمرین دارد که کیفیت آنها با هم برابر است. امکانات بسیار خوبی دارد و برای آرامش و استراحت بازیکنان همه چیز در نظر گرفته شده است.

دروازه بان باتجربه استقلال در پاسخ به این پرسش که بازیمنان به چه میزان از آمادگی رسیده اند گفت: کادر فنی جدید که تشریف آوردند امکانات جدیدی به تیم اضافه شده است. داریم طبق برنامه ریزی جلو می رویم و الان 40 درصد آمادگی بازیکنان جلو رفته است و بخش اعظمی از بدنسازی باقی مانده است. فکر می کنم به تهران برگردیم وارد کارهای تاکتیکی و بازیهای تدارکاتی خواهیم شد.

وی در مورد استفاده از دستگاه های جی پی اس برای سنجش عملکرد بازیکنان و تاثیرش بر روند تیم گفت: با این وسیله کادر فنی در جریان شرایط بازیکنان قرار می گیرد و نشان می دهد که وضعیت جسمانی بازیکنان در چه حدی است. ضمن اینکه برای کری بازیکنان هم خوب است که بدانند کی چقدر دویده است. اصلی ترین تاثیرش این است که بازیکنان مصدوم نمی شوند و به محض اینکه توان بدنی یک بازیکن تمام شود کادر فنی متوجه می شود و دیگر روی او فشار وارد نمی کند.

رحمتی در مورد استفاده بازیکنان استقلال از حوضچه آب سرد بعد از تمرینات نیز گفت: بازیکنان با این موضوع کنار آمده اند اما برای خود من سخت است که داخل آب سرد بروم!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط خودش نیز گفت: فصل پیش با همه فراز و نشیب هایش تمام شد. یکسری می گویند من مفید بودم و یکسری هم می گویند مفید نبوده ام. نظر هر دو طرف برای من قابل احترام است. من تمام تلاشم را کردم. امسال شرایط فرق کرده است و بازیکنان جوان ما با تجریه شده اند. ضمن اینکه چند بازیکن خوب در حد تیم ملی جذب کرده ایم. خود اینها کمک می کنند که تیم ما روند رو به رشدش را سریعتر طی کند.

سیدمهدی رحمتی که تحت فشار تمرینات سخت بدنسازی پیش فصل قرار گرفته است در این مورد گفت: با این بدنسازی که هیچ وقت تا حالا انجام نداده بودم من به موفقیت تیم امیدوارم. حتی زمانی که در تیم ملی بودم و جوانتر هم بودم اینقدر نمی دویدم. الان پا به پای بازیکنان می دوم. با این دستگاه جی پی اس مانده ام در رودربایستی. ان شالله شرایط طوری رقم بخورد که همه چیز عالی باشد و ما امسال بازیهای خوبی را انجام بدهیم و بتوانیم یکسری اتفاقات تلخی که فصل قبل افتاد را جبران کنیم.

دروازه بان باتجربه استقلال با تشکر از حمایت هواداران این تیم گفت: هواداران باید صبور باشند و به بازیکنان جوانی که به تیم آمده اند کمک کنند که شرایط خوبی داشته باشند.

رحمتی در مورد حضور بازیکنان جدید استقلال گفت: کادر فنی در نقاطی که نیاز داشته است بازیکن جذب کرده است. این بازیکنان ملی پوش که به تیم آمده اند باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان شده است. با این شرایط امسال روزهای خوبی را برای استقلال می بینم. حضور هواداران کنار تیم باعث می شود که بازیکنان جدید شرایط و جو تیم را زودتر درک کنند.

وی در پایان گفت: از هواداران می خواهم به حرف ها و حدیث هایی که مطرح می شود و حرف هایی که زده می شود توجه نکنند. اینها فقط می خواهند استقلال را از مسیر درستی که دارد می رود خارج کنند. هواداران بدون توجه به این مسائل فقط از تیمشان حمایت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.