نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه اقدامات اخیر آمریکا تاثیری در سیاست‌های ایران ندارد گفت: جمهوری اسلامی به هیچ‌وجه از مواضع خود در حمایت از مقاومت کوتاه نمی‌آید.

وعده‌های آمریکا پوچ است/ ایران از مواضع خود در حمایت از مقاومت کوتاه نمی‌آید

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، در واکنش به اظهارات امریکاییها درباره منوط کردن رفع موانع اجرای برجام و رفع تحریمها با تغییر مواضع و رویکرد ایران در منطقه، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید فرموده‌اند که مشکل امریکا با ایران مسائل هسته‌ای و یا موضوعات دیگر نیست، بلکه استکبار به صورت ماهیتی با حیات و رویکرد جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: قبل از این موضوع پیش بینی شده بود که اگر پرونده هسته‌ای نیز رفع و تعیین تکلیف شود، باز امریکا بهانه‌ها و ادعاهای دیگری مانند بحث موشکی، حقوق بشر و حمایت از تروریسم را برای فشار بر ایران مطرح می‌کند.

حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه وعده‌های امریکاییها پوچ و واهی است، تصریح کرد: دشمنی آنها با کشور و ملت ما همیشگی خواهد بود و امریکاییها هیچ‌وقت از این دشمنی خود دست برنخواهند کشید.

وی با بیان اینکه امریکا  با گستاخی تمام هیچ مرزی برای دخالت در امور و سیاستهای ایران ندارد، گفت: به طور حتم به هر میزانی که ایران از مواضع خود در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای کوتاه بیاید، به همان میزان آنها حلقه فشار را تنگ‌تر می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌ هیچ‌ وجه از مواضع خود در حمایت از مقاومت و مبارزه با تروریسم کوتاه نمی‌آید و اقدامات امریکا نیز تأثیری در سیاستهای ما ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.