عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در موضوع حقوق‌های نجومی دولت باید شجاعانه و صادقانه رخورد کند تا ریشه این انحراف سوزانده شود.

 چرا در شرایطی‌ که مردم در فشار هستند برخی"حقوق نجومی" می‌گیرند؟/ ریشه این حقوق‌ها باید سوزانده شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل پیرامون موضوع حقوق‌های نجومی و ریشه شکل‌گیری این مسئله در جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیدایش این موضوع از هر زمان که بوده فعلا باید برای حل آن تلاش کرد، دولت باید با شفافیت و قاطعیت برخورد کند تا در مردم این سئوال ایجاد نشود که چرا در شرایطی که تا این حد از نظر اقتصادی و معیشتی در فشار هستند عده‌ای به‌عنوان مدیران سطح بالا حقوق‌های چند ده‌میلیونی و چند صدمیلیونی می‌گیرند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: موضوع حقوق‌های نجومی و پرداخت‌های چند ده و چند صد میلیونی به برخی مدیران مسئله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنارش گذشت و با این توجیه که تقصیر چه کسی است، این مسئله حل نمی‌شود.

حدادعادل با بیان اینکه دولت باید شجاعانه و صادقانه با این موضوع برخورد کند، تصریح کرد: باید به صورت شفاف و ریشه پیدایش چنین انحرافی سوزانده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمان IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    آقای حداد وقتی مردم ما گرسنه اند چه لزومی دارد به فلسطین و لبنان و بحرین ...... کمک شود مگر خون آنها رنگین تر از خون هم وطن های شماست؟ ما اگر کمک به آنها را متوقف کنیم مطمئن باشید در ایران فقیر نخواهیم داشت.