۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: 399619

پادشاه عربستان سعودی در واکنش به حملات تروریستی اخیر، مدعی شد با مشت آهنین، کسانی که افکار و گرایشات جوانان سعودی را هدف قرار می دهند درهم خواهد کوبید.

رجز خوانی ملک سلمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، "ملک سلمان" –پادشاه عربستان سعودی- در واکنش به انفجارهای تروریستی اخیر در این کشور مدعی شد: "عربستان سعودی، با مشتی آهنین، کسانی که افکار و گرایشات جوانان را هدف قرار می دهند درهم خواهد کوبید."
"ملک سلمان" در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: "بزرگترین چالشی که امت اسلامی با آن مواجه است، حفظ ثروت های واقعی، امید به آینده و حمایت جوانان از تهدیدهای موجود اعم از غلو، افراطگرایی و پیروی از دعوت های خبیثانه و گمراهانه ای است که آنها را به سمت رفتار ها و اقدمات عجیب و غریب و مخالف با مبانی دین اسلام و ارزش های جامعه اسلامی سوق می دهد."
پادشاه عربستان افزود: "ما بر کوبیدن تمامی گمراه کنندگان جوانانمان با دستان آهنین عزم راسخ داریم و جامعه باید بداند که در تلاش ها و سیاست های دولت برای مبارزه با افکار گمراه شریک است.
او گفت: "چهار نفر از نیروهای امنیتی ما در پی حملات انتحاری روز دوشنبه کشته شدند و معلوم شد که این حملات برای ایجاد ناامنی در آستانه عید فطر طراحی شده بود."
"زید بن رعد الحسین" –کمیساریای عالی سازمان ملل در امور مربوط به حقوق بشر- انفجار تروریستی مقابل حریم شریف نبوی را حمله به اسلام توصیف کرد.
تاکنون هیچ طرفی مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است، ولی گروه تروریستی داعش حملات انفجاری مشابه ای را طی سال گذشته در عربستان انجام داده و شیعیان و نیروهای امنیتی این کشور را هدف قرار داده است.
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل گفت: "حریم شریف نبوی یکی از مقدس ترین اماکن اسلامی است و می توان مانند این حملات که در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده است را حمله مستقیم به مسلمانان در سراسر جهان به حساب آورد. این حمله تروریستی، حمله به خود اسلام بود و مسلمانان را حیرت زده کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    7 2
    این احمق ملخ خوار خودش زاده وزاینده تروریست است داعشی وداعشی زاده است وباید به دست داعش از بین برود خداوند لعنتش کند چون تفرقه میان مسلمانان از وجود نامیارک ونحس این نجس ایجاد شده است