قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: با برگزاری جشنواره های رضوی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، ۷۹ اثر برگزیده استانی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شد.

راهیابی ۷۹ اثر نوجوانان مازندرانی به جشنواره رضوی

قاسم عزيززاده گرجی افزود: دبيرخانه كارگروه كودک ونوجوان جشنواره رضوی همزمان با چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره  بین المللی امام رضا(ع) با انتشار فراخواني در 8 موضوع ؛ داستان نویسی، شعرسرایی، خوشنویسی، نقاشی، نشریه ‌نگاری، کاردستی، قصه گویی و معرفی شخصیت، از علاقمندان براي شركت در اين رويداد فرهنگي، مذهبي و هنري دعوت نمود.

وی اضافه نمود: بر اين اساس در مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران نیز اعضا به صورت فرايندي در قالب فعاليت هاي ديني به تعيين موضوع و قالب هاي مورد علاقه اعضا پرداختند تا ضمن تحقيق و آشنايي بيشتر با سيره مطهر رضوي، موضوعات و مضامين تازه و متناسب با موضوعات مطرح شده در فراخوان هاي اين دوره از جشنواره را در آثار خود نمايان سازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران یادآور شد: در نهایت پس از انجام این فعالیت ها و ارسال آثار مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران،1740 اثر با موضوع رضوی به دبیرخانه استانی ارسال شد.

گرجی ادامه داد: با نظر هیات داوران جشنواره استانی، در بخش داستان نویسی 18 اثر برگزیده، در بخش شعر سرایی 3 اثر برگزیده، در بخش خوشنویسی نیز 11 اثر منتخب، در بخش نقاشی 21 اثر برگزیده، در بخش نشریه نگاری 7 اثر برگزیده، در بخش کاردستی 11 اثر، در بخش قصه گویی نیز 4 قصه و در بخش معرفی شخصیت هم سه اثر برگزیده به دبیرخانه مرکزی جشنواره های رضوی کانون پرورش فکری معرفی شدند.

وی از برگزاری ویژه برنامه های  دهه کرامت در مازندران خبر داد و افزود: در دهه کرامت ازبرگزیدگان استانی این جشنواره نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.