قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به اجرای اقتصاد مقاومتی ،سازمان تامین به صورت داوطلبانه اقدام به اجرایی نمودن ماده ۱۳ "قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیتهای مستقیم مصوب ۱/۵/۹۱" و بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب نموده است.

طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، کارفرمایان خوش حسابی که کارگاههای آنها از تاریخ 27/3/95 دچار بحران ناشی از حوادث غیر مترقبه خارج از اراده،آثار مالی تحریم های ظالمانه و نوسانات نرخ ارزی گردند حداکثر  ظرف سه ماه از وقوع بحران با ارائه مدارک و مستندات می توانند از مزایای قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب بهره مند گردند.

غلامرضا محمدی فارسانی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تشریح می کرد گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به اجرای اقتصاد مقاومتی ،سازمان تامین به صورت داوطلبانه اقدام به اجرایی نمودن ماده 13 "قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده 104 قانون مالیتهای مستقیم مصوب 1/5/91" و بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب نموده است.

وی افزود: ایجاد انگیزه و تشویق برای کارفرمایان خوش حسابی که لیست و حق بیمه خود را بموقع به سازمان ارسال و پرداخت می نمایند از اهداف مهم این طرح بشمار می آید.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به تصویب این قانون در سال 1391 گفت: اقدام سازمان تامین اجتماعی در اجرایی نمودن قانونی که چندین سال معطل مانده بود قابل ستایش است و با اجرای این طرح گام بسیار مهم و موثری در جهت رفع موانع تولید واحدهای تولیدی ،صنعتی و معدنی برداشته می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی از دقت نظر مسئولان سازمان تامین اجتماعی در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد و  از سازمانهاو ارگانهایی که در این بخشنامه به آنها اشاره شده است خواست همکاری لازم با سازمان تامین اجتماعی در این زمینه را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.