رسانه‌های عربستان سعودی که طی چند سال گذشته سیاست‌های ضد ایرانی را در صدر اولویت‌ها قرار داده‌اند، اکنون پوشش نشست گروهک تروریستی منافقین را در دستور کار خود دارند.

رپورتاژ رسانه‌ای سعودی‌ها برای منافقین + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت‌های رسانه‌ای سعودی‌ها از منافقین، حالا یک رسانه سعودی پوشش گسترده‌ای نشست این گروهک تروریستی در پاریس را در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته بود که در خبرها آمده بود «مریم رجوی»، سرکرده منافقین در دیدار با سفیر عربستان سعودی در پاریس از آمادگی این گروه تروریستی در کمک و همکاری با عربستان خبر داد.

«مریم رجوی» در این دیدار تاکید کرد که عربستان هرگاه از منافقین درخواست کمک کند، آنها بدون ذره‌ای تردید آماده اجرای درخواست‌های ریاض هستند.

این خبر در حالی منتشر شده که عربستان سعودی طی سال‌های گذشته، مواضع به شدت ضد ایرانی را در دستور کار قرار داده‌ و مقامات سعودی در همین راستا دیدارهایی با مقامات رژیم صهیونیستی و سرکرده‌های گروهک‌های تروریستی از قبیل منافقین ترتیب داده‌اند.

حالا شبکه «العربیه» پوشش گسترده نشست مخالفان جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های ضد ایرانی خود قرار داده و این نشست را که گروهک تروریستی منافقین میزبان آن است، «گردهمایی بزرگ اپوزیسیون» ایران خوانده است.

 نشست مذکور قرار است امروز شنبه به میزبانی منافقین در پاریس برگزار شود.

العربیه مدعی شده که قرار است بیش از 100 هزار نفر از «ایرانیان خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی و نمایندگان احزاب سیاسی از کشورهای مختلف جهان»، در نشست پاریس حضور یابند.

رسانه سعودی همچنین از حضور «خبرنگار العربیه در محل برگزاری» کنفرانس به میزبانی منافقین خبر داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.