یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه با اشاره به نمایش خیابانی تروریست های ورشکسته با استفاده از تظاهر کنندگان اجاره ای در پاریس و حضور و سخنرانی یک مقام سابق امنیتی سعودی در جمع آنان، به خبرنگاران گفت: تروریست ها ابزاری برای پیشبرد اهداف عربستان علیه کشورهای مسلمان منطقه هستند.

تروریست ها، ابزار پیشبرد اهداف عربستان علیه کشورهای مسلمان منطقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، این منبع آگاه در وزارت امور خارجه بامداد یکشنبه در واکنش به تجمع عصر شنبه شماری تروریست خودفروخته و وابسته به گروهک منافقین و حامیان غربی و سعودی آنها در پاریس، تصریح کرد: از پدر طالبان و القاعده و شریک صهیونیست ها بعید نبود که استیصال دولت خود را با نمونه جدیدی از وقاحت و بلاهت سیاسی با شرکت در نشست ورشکستگان مزدور تروریست به نمایش گذارد. 
وی خاطرنشان کرد: اوج درماندگی تروریست ها و حامیان پیدا و پنهانشان در این نمایش که برای دلداری دادن به یکدیگر گرداوری شدند، زمانی بود که از آرزوهای موهوم خود سخن گفتند. 
این منبع خاطر نشان کرد: واماندگی سعودی ها و تمسک و توسل شان به تروریست های شناسنامه دار در این معرکه گیری نشان می دهد برای آنان همانطور که در عراق و سوریه و یمن نشان داده اند، تروریسم و تروریست ها ابزاری برای پیشبرد اهداف شان علیه کشورهای مسلمان منطقه است.
گفتنی است؛ «ترکی فیصل» رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در ادامه اقدامات مداخله جویانه مقامات کشورش علیه جمهوری اسلامی ایران، همصدا با گروهک تروریستی منافقین، با حضور در همایش این گروهک، ضمن بیان اظهارات خصمانه علیه ایران اشاره ای هم به مرگ مسعود رجوی داشت.
این مقام سابق امنیتی سعودی در سخنانش خطاب به مریم رجوی، به طور تلویحی مرگ سرکرده سابق منافقین را تأیید کرد. 
مسعود رجوی از فروردین سال 1382 یعنی همزمان با حمله آمریکا و هم پیمانانش به عراق تاکنون هیچ گونه حضور در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی انتشار نیافته است. 
در طول این سالها اخبار فراوانی از مرگ وی به همراه 20 نفر دیگر از اعضای این گروهک در جریان حمله جنگنده های آمریکایی به اردوگاه اشرف در خلال حمله علیه صدام در سال 1382 انتشار یافت و این درحالی است که گروهک منافقین در طول این سالها همواره تلاش کرده خبر مرگ سرکرده سابق خود را مخفی نگه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.